NaukaKonferencje

 Program konferencji 

02.06.2015 (Wtorek)
 
10.00-13.30
Część plenarna

1. Shifts in strategic marketing management in the Information Age - Stefaan Van Ryssen (University of Ghent, Belgia)
2. DNA Reklamy – Adam Grzegorczyk
3. Advertising. Personal brand creation - Atilla Kurucz (Kodolanyi Janos University of Applied Sciences, Węgry)
4. Morality in Advertising - G. O'Sullivan (Universidad Pablo De Olavide, Hiszpania).
5. Reklama wizerunkowa - fakty i mity - Katarzyna Liczmańska (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
13.30 - 15.00
Przerwa
15.00 -18.00
(2 panele równolegle)
Reklama pocztowa

1. Znaczek pocztowy jako unikatowa forma promocji wizerunku Poczty Polskiej -  Agnieszka Kłoda - Dębska (Poczta Polska)
2. Direct Mail jako skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego  - Kinga Dobrzyń  (Poczta Polska)
3. Direct Mail Poczty Polskiej – usługi dla biznesu  - Renata Goss-Nowak (Poczta Polska)
4. Kod pocztowy i przestrzeń jako nośnik informacji o cechach odbiorcy reklamy - Marek Turlejski (Datawise)
5. Innowacyjne akcje promocyjne z wykorzystaniem e-usług pocztowych - Robert Cieśluk, (Poczta Polska Usługi Cyfrowe – Envelo).
Vlogging & TubeVertising. Social media w reklamie

1. Wykorzystanie social media w instytucjach kultury - Marcin Wilkowski
2. Istota i waga opinii w Internecie jako element komunikacji marketingowej Przedsiębiorstwa - Mariusz Woźnicki
3. Vlogging jako wsparcie sprzedaży internetowej - Paweł Wiszomirski, Jakub Brzozowski
4. Optymalizacja sprzętu wideo wykorzystywanego do prowadzenia Vloga. Najnowsze trendy - Rafał Pacuła
5. Historia sukcesu youtubera - Cyber Marian

03.06.2015 (Środa)
 
10.00-13.30
(3 panele równolegle)
Ambient

1. Connected Advertising, czyli technologie w reklamie geotargetowanej - Paweł Kaceperek (Connected Life)
2. Ambientowe miejsce pracy.... czyli rzecz o aranżacji miejsca pracy w budowaniu wizerunku marki pracodawcy na przykładzie GOOGLE i APPLE - Julita Dąbrowska (Forum Employer Brandingu)
3. Jak sie pracuje nad VFX w studiach oddalonych o wiele tys km bez koniecznosci obecnosci w nich - przykłady, narzędzia - Marcin Lech (NoLabel KKF)
4. Digital Ambient - when offline meets online - Michał Godzik (Business Consutling - www.buscon.pl)
5. Making of FLASH MOB - Marcin Wilk NoLabel KKF i Grzegorz Jakubowski 2vision KKF (krakowski klaster filmowy)

Innowacje w badaniach reklamy

1. Trendy w badaniach reklamy - Tatiana Kuligowska (IPSOS)
2. Wszyscy ludzie kłamią…i co z tego? - Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting)
3. Eyetracking w badaniach reklamy - Jarosław Muras, Julia Falkowska (Eyetracking)
4. Zastosowanie metody EEG i metod deklaratywnych w badaniach reklamy - Marcin Kołodziej (Neuro Innovations)
5. Innowacyjny sposób zastosowań EEG i Eye Trackera w badaniach Neuromarketingowych - Maciej Rudziński (Braintracking)


Appvertising – technologie i aplikacje w reklamie

1. Wzrost jest ważny, a retencja ważniejsza – promowanie aplikacji mobilnej - Renata Narożyńska (Qpony.pl)
2. Rzeczywistość wirtualna - wszystko, co ninja marketingu powinni wiedzieć a wstydzą się zapytać - Paweł Surgiel (VIZAO - Interactive Multimedia)
3. Marzenia marketera. Pomysły rozbudowy Loyalitics'a o technologię przyszłości - Artur Sławnikowski, Aleksandra Lewtak (Agencja Interaktywna Dige)
4. Reklama mobilna bez własnej aplikacji mobilnej – kiedy i dlaczego warto? - Robert Rachwał (ClickMaster Polska)
5. Quo vadis Augmented Reality? Hipotez kilka - Piotr Koźniewki (3R Studio Mobile)

 

 Rada Programowa Konferencji:

  • mgr Marcin Chrząścik (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Wydział Nauk   Ekonomicznych i Prawnych)
  • prof. dr hab. Dariusz Doliński (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej we Wrocławiu)
  • dr hab. Adam Grzegorczyk (Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie)
  • mgr Natalia Hatalska (http://hatalska.com)
  • dr Anna Jupowicz-Ginalska (Uniwersytet Warszawski)
  • dr hab. Jacek Kall (Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu)
  • dr Anna Kozłowska (Szkoła Główna Handlowa)
  • dr Krzysztof Kubiak (Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie)
  • prof. dr hab. Bogusław Nierenberg (Uniwersytet Jagielloński)
  • prof. dr hab. Jerzy Olędzki (Uniwersytet Warszawski)
  • dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa (Akademia Humanistyczna w Pułtusku)
  • prof. dr hab. Andrzej Sznajder (Szkoła Główna Handlowa)
  • dr Agnieszka Wiśniewska (Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie)
  • dr hab. Jarosław Woźniczka (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)

Komitet Organizacyjny:

  • mgr Monika Dulińska  – zagadnienia organizacyjne
  • mgr Patrycja Topolska – zagadnienia organizacyjne
  • mgr Łukasz Zatorski – zagadnienia techniczne
  • mgr Jarosław Siwek – zagadnienia techniczne

 

 

Partnerzy

Patronat


  



 



 

<< powrót do listy