NaukaKonferencje

 Program konferencji 

02.06.2015 (Wtorek)
 
10.00-13.30
Cz plenarna

1. Shifts in strategic marketing management in the Information Age - Stefaan Van Ryssen (University of Ghent, Belgia)
2. DNA Reklamy – Adam Grzegorczyk
3. Advertising. Personal brand creation - Atilla Kurucz (Kodolanyi Janos University of Applied Sciences, Wgry)
4. Morality in Advertising - G. O'Sullivan (Universidad Pablo De Olavide, Hiszpania).
5. Reklama wizerunkowa - fakty i mity - Katarzyna Liczmaska (Uniwersytet Mikoaja Kopernika w Toruniu)
13.30 - 15.00
Przerwa
15.00 -18.00
(2 panele równolegle)
Reklama pocztowa

1. Znaczek pocztowy jako unikatowa forma promocji wizerunku Poczty Polskiej -  Agnieszka Koda - Dbska (Poczta Polska)
2. Direct Mail jako skuteczne narzdzie marketingu bezporedniego  - Kinga Dobrzy  (Poczta Polska)
3. Direct Mail Poczty Polskiej – usugi dla biznesu  - Renata Goss-Nowak (Poczta Polska)
4. Kod pocztowy i przestrze jako nonik informacji o cechach odbiorcy reklamy - Marek Turlejski (Datawise)
5. Innowacyjne akcje promocyjne z wykorzystaniem e-usug pocztowych - Robert Cieluk, (Poczta Polska Usugi Cyfrowe – Envelo).
Vlogging & TubeVertising. Social media w reklamie

1. Wykorzystanie social media w instytucjach kultury - Marcin Wilkowski
2. Istota i waga opinii w Internecie jako element komunikacji marketingowej Przedsibiorstwa - Mariusz Wonicki
3. Vlogging jako wsparcie sprzeday internetowej - Pawe Wiszomirski, Jakub Brzozowski
4. Optymalizacja sprztu wideo wykorzystywanego do prowadzenia Vloga. Najnowsze trendy - Rafa Pacua
5. Historia sukcesu youtubera - Cyber Marian

03.06.2015 (roda)
 
10.00-13.30
(3 panele równolegle)
Ambient

1. Connected Advertising, czyli technologie w reklamie geotargetowanej - Pawe Kaceperek (Connected Life)
2. Ambientowe miejsce pracy.... czyli rzecz o aranacji miejsca pracy w budowaniu wizerunku marki pracodawcy na przykadzie GOOGLE i APPLE - Julita Dbrowska (Forum Employer Brandingu)
3. Jak sie pracuje nad VFX w studiach oddalonych o wiele tys km bez koniecznosci obecnosci w nich - przykady, narzdzia - Marcin Lech (NoLabel KKF)
4. Digital Ambient - when offline meets online - Micha Godzik (Business Consutling - www.buscon.pl)
5. Making of FLASH MOB - Marcin Wilk NoLabel KKF i Grzegorz Jakubowski 2vision KKF (krakowski klaster filmowy)

Innowacje w badaniach reklamy

1. Trendy w badaniach reklamy - Tatiana Kuligowska (IPSOS)
2. Wszyscy ludzie kami…i co z tego? - Julia Izmakowa (Izmakowa Consulting)
3. Eyetracking w badaniach reklamy - Jarosaw Muras, Julia Falkowska (Eyetracking)
4. Zastosowanie metody EEG i metod deklaratywnych w badaniach reklamy - Marcin Koodziej (Neuro Innovations)
5. Innowacyjny sposób zastosowa EEG i Eye Trackera w badaniach Neuromarketingowych - Maciej Rudziski (Braintracking)


Appvertising – technologie i aplikacje w reklamie

1. Wzrost jest wany, a retencja waniejsza – promowanie aplikacji mobilnej - Renata Naroyska (Qpony.pl)
2. Rzeczywisto wirtualna - wszystko, co ninja marketingu powinni wiedzie a wstydz si zapyta - Pawe Surgiel (VIZAO - Interactive Multimedia)
3. Marzenia marketera. Pomysy rozbudowy Loyalitics'a o technologi przyszoci - Artur Sawnikowski, Aleksandra Lewtak (Agencja Interaktywna Dige)
4. Reklama mobilna bez wasnej aplikacji mobilnej – kiedy i dlaczego warto? - Robert Rachwa (ClickMaster Polska)
5. Quo vadis Augmented Reality? Hipotez kilka - Piotr Koniewki (3R Studio Mobile)

 

 Rada Programowa Konferencji:

  • mgr Marcin Chrzcik (Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Wydzia Nauk   Ekonomicznych i Prawnych)
  • prof. dr hab. Dariusz Doliski (Szkoa Wysza Psychologii Spoecznej we Wrocawiu)
  • dr hab. Adam Grzegorczyk (Wysza Szkoa Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie)
  • mgr Natalia Hatalska (http://hatalska.com)
  • dr Anna Jupowicz-Ginalska (Uniwersytet Warszawski)
  • dr hab. Jacek Kall (Wyszej Szkoy Bankowej w Poznaniu)
  • dr Anna Kozowska (Szkoa Gówna Handlowa)
  • dr Krzysztof Kubiak (Wysza Szkoa Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie)
  • prof. dr hab. Bogusaw Nierenberg (Uniwersytet Jagielloski)
  • prof. dr hab. Jerzy Oldzki (Uniwersytet Warszawski)
  • dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa (Akademia Humanistyczna w Putusku)
  • prof. dr hab. Andrzej Sznajder (Szkoa Gówna Handlowa)
  • dr Agnieszka Winiewska (Wysza Szkoa Promocji, Mediów i Show Businessu w Warszawie)
  • dr hab. Jarosaw Woniczka (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocawiu)

Komitet Organizacyjny:

  • mgr Monika Duliska  – zagadnienia organizacyjne
  • mgr Patrycja Topolska – zagadnienia organizacyjne
  • mgr ukasz Zatorski – zagadnienia techniczne
  • mgr Jarosaw Siwek – zagadnienia techniczne

 

 

Partnerzy

Patronat


  



 



 

<< powrót do listy