NaukaKonferencje

Wprowadzenie - prof. AF i WSP, dr hab. Adam Grzegorczyk, Wyższa Szkoła Promocji realizująca studia podyplomowe "Organizacja Wydarzeń i Sponsoringu”
Oferta profesjonalnej obsługi SKKP dla Ambasadorów Kongresów - Anna Jędrocha, prezes SKKP
Sesja I: Trendy w zakresie innowacji w przemyśle spotkań Prowadzenie sesji: Sławomir Wróblewski

  • Poszukiwanie innowacyjności dla współczesnych spotkań –Maarten Vanneste, Meeting Design Institute.
  • Wzrost znaczenia ROI dla Zleceniodawców Eventów – dr Elling Hamso, Event ROI Institute
  • Nowe technologie niezbędne dla nowoczesnego kongresu – Aziz Keftouna, Mikołaj Wróblewski - BSC SA.
  • Odpowiedzialność za społeczność lokalną jako czynnik przewagi konkurencyjnej w branży spotkań – prof. dr Magdalena Kachniewska, Szkoła Główna Handlowa

Sesja II: Co z badań naukowych wynika dla praktyków branży spotkań? Prowadzenie sesji: dr Janusz Majewski

  • Przyciąganie turystów biznesowych jako przyszłych odwiedzających dla przyjemności jako element relacji między rozwojem turystyki biznesowej i turystyki czasu wolnego w obszarach recepcji turystycznej - prof. dr Michał Żemła, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
  • Znaczenie sieci lokalnych przemysłu spotkań dla dzielenia się wiedzą  – dr Grzegorz Leszczyński, dr Marek Zieliński, dr Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Wykorzystanie wiedzointensywych usług biznesowych przez branżę spotkań w Krakowie - wyniki badań - dr Krzysztof Borodako, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych – dr Krzysztof Cieślikowski, Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
  • Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce – Dr Anna Kalinowska-Żeleźnik, Uniwersytet Gdański / Dr Marta Sidorkiewicz, Uniwersytet Szczeciński

Sesja III:  Dlaczego wciąż zbyt mało korzystamy z technologii dla konferencji? Prowadzenie sesji: Anna Jędrocha

  • Rozszerzona rzeczywistość i inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego – Kuba Pędziwiatr, Lemon&Orange
  • Gdybyśmy tylko mogli zaoszczędzić czas i koszty. Pierwsza w Polsce porównywarka ofert obiektów konferencyjno-eventowych – Witold Janczynski, Jacek Stasikowski, meeting.pl
  • Narzędzia internetowe w procesie rejestracji i obsługi uczestników konferencji – Tomasz Nowak, Syskonf.pl
  • Marketing Automation - nowy poziom marketingu w branży konferencyjno-kongresowej - Renata Gerlach, SALESmanago
  • Paradygmat kongresów nowej generacji i technologie pomiaru ich znaczenia – Sławomir Wróblewski, Meeting Industry Institute

Panel: Współpraca Zleceniodawców, Profesjonalnych Organizatorów i instytucji publicznych warunkiem sukcesu kongresów
Anna Jędrocha – Symposium Cracoviense, Krystyna Gołąbek – Business Service Galop, dr Krzysztof Celuch – Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.
Prowadzenie: dr Janusz Majewski i Sławomir Wróblewski


Organizatorzy:
Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce"
Targi Kielce S.A.
Grono Targowe Izba Gospodarcza
Wyższa Szkoła Promocji


http://innowacje2014.syskonf.pl/

 

<< powrót do listy