W dniu 15 maja w godzinach 930-1530 w Auli Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie (Al. Jerozolimskie 44) odbyła się konferencja pt. "Sponsoring kultury". Gośćmi konferencji byli przedsiębiorcy i managerowie firm, których strategia promocyjna obejmuje narzędzie sponsoringu kultury, naukowcy i nauczyciele akademiccy zajmujący się tą tematyką, przedstawiciele mediów oraz artyści i animatorzy kultury. Celem konferencji było zaprezentowanie aktualnego stanu wiedzy w zakresie oddziaływania sponsoringu kultury, jako narzędzia komunikacji rynkowej przedsiębiorstwa, w tym także metod pomiaru jego efektywności oraz przyczyn powodzenia przedsięwzięć sponsoringu kultury, zarówno w formie działalności naukowej, jak i aktywności zawodowej. Finałem konferencji była dyskusja panelowa, poświęcona tym zagadnieniom. |
|
|
|
|
|
|
pliki do pobrania:
Sponsoring kultury ( 0.80 Mb )