Rekrutacja na stypendium w ramach programu Erasmus+ obejmuje trzy etapy:
- Składanie dokumentów
- Opinia lektora
- Ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego
Etap I
Składanie dokumentów: 01-15.07.2014 r. oraz 01-15.12.2014 r.
Studenci ubiegający się o stypendium programu Erasmus+ składają dokumenty w Biurze Współpracy Zagranicznej w wyznaczonym terminie.
Wymagane dokumenty
- Formularz zgłoszeniowy. Każdy student starający się o stypendium Erasmusa powinien wypełnić elektronicznie formularz zgłoszeniowy. Do formularza należy załączyć aktualne zdjęcie (formularz jest do pobrania na stronie - pobierz).
- CV w dwóch wersjach językowych: w języku polskim oraz w języku kraju, w którym będzie odbywać praktykę. (format A4).
- Zaświadczenie o średniej ocen (wystawia Biuro Obsługi Studenta)
- List motywacyjny
Dokumenty powinny zostać złożone w Biurze Współpracy Zagranicznej pok. 801-803
Wszystkie dokumenty należy sporządzić w języku polskim (z wyjątkiem drugiego egzemplarza CV w języku angielskim lub innym obowiązującym w przyjmującej instytucji).
Etap II
Opinia lektora
Etap nie zbędny dla każdego studenta ubiegającego się o stypendium programu Erasmus+ (bez względu na posiadane certyfikaty).
Etap III
Rekrutacja
W skład komisji rekrutacyjnej wchodzą:
- Dziekan
- Koordynator ds. programu Erasmus
- Dyrektor Instytutu
Ogłoszenie wyników postępowania rekrutacyjnego: 01.09.2014 r, oraz 08.01.2015 r.
Po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego zostanie sporządzona lista kandydatów przyjętych do programu, kandydaci zostaną poinformowani o wynikach drogą mailową. Sporządzona zostanie również lista rezerwowa osób, które nie zakwalifikowały się z powodu braku miejsc.