Biuro karierŚcieżki karier zawodowych

Absolwentka 2011 – Specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Public Relations



W jakiej firmie pracujesz i na jakim stanowisku?
Pracuję jednocześnie w kilku organizacjach komercyjnych i społecznych:
•    dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie PRO PLUS Sp. z o.o. (producent rozwiązań technologicznych w medycynie)
•    specjalista ds. social media w Bartoszyckim Ośrodku Sportu i Rekreacji
•    członek zarządu w Stowarzyszeniu rozwoju i aktywności młodzieży CZAS NA NAS –
•    wiceprezes w Bartoszyckim Stowarzyszeniu na rzecz Honorowego Krwiodawstwa, Dawstwa Szpiku Kostnego i Dawców Organów RUBIN

Jak wygląda Twój dzień pracy?
Dzień zaczynam od przeglądania skrzynki mailowej i ustalania priorytetów. Istotnym elementem jest planowanie, które ułatwia mi porządek dnia pracy. Następnie wspólne poranne spotkanie teamu PRO PLUS w celu omówienia kluczowych zagadnień na najbliższe dni. Najważniejszą, podstawową rzeczą w zarządzaniu czasem jest ustalenie celu. Ważna jest odpowiedź na pytania:
Co chcemy osiągnąć? Dlaczego chcemy to osiągnąć? Jak to osiągnąć?

Czy to Twoja  pierwsza praca? Gdzie wcześniej pracowałaś?
Oczywiście że nie  Pracuję już od ponad 4,5 roku realizując zagadnienia z zakresu marketingu i public relations. Doświadczenie pozyskałam na szerokim gruncie: w sektorze publicznym, prywatnym i pozarządowym - w branżach: medycyna, technologie, sport i inwestycje.

W jaki sposób i w jakim stopniu studia przygotowały Cię do wykonywanego zawodu?
Bardzo dużo zawdzięczam WSP! Podstawowy atut: życiowe i praktyczne podejście do studiowania, a nie uczenie się i klepanie teorii na pamięć – dużo przykładów z „życia” od ludzi „z branży”. To bardzo istotna kwestia! WSP uczy konkretnego wykorzystania narzędzi i mechanizmów kierujących danym rynkiem. Wartościowe praktyki, zamiast tzw. „parzenia kawy” np. współorganizacja eventów różnego rodzaju: m.in. Festiwal Reklamy ZŁOTE ORŁY, Regaty Środowisk Artystycznych, Dni Mazowsza - Regionalny Festiwal, Akcje na Powązkach itp. Będąc w WSP miałam także okazję sprawdzić się w strukturach samorządu studentów WSP, w organizacji skupiającej samorządy Warszawskie -  Porozumienie Uczelni Warszawskich oraz być delegatem Wyższej Szkoły Promocji w obradach Parlamentu Studentów Rzeczpospolitej Polskiej – to także ogromna dawka doświadczeń!

Jakie kompetencje są niezbędne do wykonywania pracy na obecnym stanowisku?
Ogromna elastyczność i dostosowywanie narzędzi komunikacyjnych do dynamicznie zmieniającego się rynku i grup docelowych. Umiejętność i odwaga wychodzenia skrajnie poza szablony i standardy – duża dawka kreatywności i fantazji   Istotną kompetencją jest także wysoki poziom komunikacji – zarówno tzw. lekkie pióro, ale także umiejętność wystąpień publicznych m.in. telewizyjnych, radiowych a co za tym idzie umiejętność pozyskania zainteresowania medialnego danym eventem, produktem czy usługą.  Reasumując: umiejętność kreowania i zarządzania marką, projektowanie komunikacji, doradztwo kierownicze w zakresie realizowanych strategii i budowy spójnych działań i polityki medialnej oraz rzecznictwo prasowe.

Jak to jest być swoim własnym szefem?
To czysta przyjemność tym bardziej, iż zarząd firmy darzy mnie zaufaniem i mam w pełni wolną rękę co do decyzji i działań, które realizuję. To ogromny komfort i furtka dla wyobraźni. To także znacznie zwiększa poziom motywacji oraz zaangażowania. Ze względu na branżę, która jednocześnie dopiero raczkuje a z drugiej strony jest niesamowicie dynamiczna technologicznie, świadomość kreowania danego rynku, także daje ogromny synergiczny efekt.

Co doradziłabyś studentom pragnącym realizować swoje cele zawodowe?
Być kimś? Być sobą! Realizować marzenia - robić to co się kocha, nie tracąc przy tym swego indywidualnego charakteru! Aby nie „chodzić do pracy” a po prostu się realizować i czerpać z tego przyjemność

Największy sukces?
Sukces, pojęcie względne. Prywatnie to na pewno satysfakcję sprawiło mi, że po zaledwie 3 latach działań w swoim rodzinnym mieście – w Bartoszycach, zostałam nominowana do tytułu KOBIETA NIEZWYKŁA i wśród tak znamienitego grona otrzymałam III miejsce. Natomiast naukowy sukces - dzięki Rektorowi WSP - naukowa publikacja „Zarządzanie Fundraisingiem”.

Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Planuje zrobić doktorat, promować Bartoszyce jako wspaniałe miejsce do tzw. zielonego relaksu i spływów kajakowych (www.bartoszyce.pl) oraz zwiększyć świadomość społeczną o możliwościach jakie daje współczesna medycyna dzięki takim wynalazcom jak team PRO PLUS (www.pro-plus.pl). Prywatnie marzy mi się liczna i szczęśliwa rodzinka
 

<< powrót do listy