Biuro karierŚcieżki karier zawodowych

Absolwent rocznik 2007 – Specjalność: Reklama


 

W jakiej firmie pracujesz i na jakim stanowisku?

Grupa RIPOSTA - Dyrektor Zarządzający,

Redaktor naczelny magazynu Outsourcing&More 

Jak wygląda Twój dzień pracy?

Kierowanie pracą agencji reklamowej: realizowanie strategii rozwoju firmy, zarządzanie zespołem, prowadzenie negocjacji handlowych, obsługa kluczowych Klientów. Ponadto jako redaktor naczelny magazynu koordynuję pracę redakcji, planuję zawartość merytoryczną kolejnych numerów, dbam o pożądany wizerunek pisma, a także prowadzę rozmowy z partnerami oraz autorami tekstów.

Czy to Twoja  pierwsza praca? Gdzie wcześniej pracowałaś?

Wcześniejsze moje doświadczenie było zawsze powiązane z marketingiem, głównie w branży telekomunikacyjnej. Dwa lata pracowałem jako młodszy specjalista ds. produktu w GTS Energis, następnie pół roku jako p.o. kierownika ds. marketingu w Teleprojekt. Kolejnym krokiem w karierze było objęcie stanowiska kierownika ds. produktu w firmie Mediatel, gdzie spędziłem niespełna dwa lata.

W jaki sposób i w jakim stopniu studia przygotowały Cię/pomogły ci w wykonywaniu swojej codziennej pracy?

Studia w WSP przede wszystkim dały mi podstawy do pracy powiązanej z reklamą i marketingiem, a także ukierunkowały dalszą moją edukację. Znaczną część zasadniczej wiedzy, z której w chwili obecnej korzystam, uzyskałem właśnie w WSP - reszta to bieżące uzupełnianie aktualnych informacji z dostępnych mediów.

Jakie kompetencje są niezbędne do wykonywania pracy na obecnym stanowisku?

Kluczowe kompetencje to przede wszystkim orientacja w branży, a dokładniej:

  • jak działają/czym się zajmują poszczególne firmy (agencje reklamowe, interaktywne, eventowe, domy mediowe, drukarnie itp.),
  • terminologia branżowa,
  • sposób prowadzenia rozmów, przygotowania ofert oraz prezentacji ich u Klientów,

Jakie są Twoje zainteresowania?

Moje zainteresowania należy podzielić na dwa rodzaje - naukowe i rekreacyjne. Z zakresu naukowego są to: outsourcing, marketing i reklama, psychologia oraz socjologia. Do rekreacyjnych natomiast zaliczają się: ASG, pływanie, podróże oraz książki o tematyce kryminalnej.

Co doradziłabyś studentom pragnącym realizować swoje cele zawodowe?

Przede wszystkim skorzystać z możliwości odbycia praktyk lub staży w agencjach reklamowych, interaktywnych lub domach mediowych. Ponadto z uwagi na fakt, że branża reklamowa rozwija się w bardzo szybkim tempie, poszerzać swoją wiedzę poprzez czytanie branżowych magazynów, przeglądania tematycznych portali internetowych oraz udziału w różnego typu seminariach i konferencjach.

Największy sukces?

Założenie i prowadzenie własnej agencji reklamowej działającej na rynku od 6 lat. Uruchomienie największego polskiego portalu poświęconego outsourcingowi w Polsce oraz pierwszego i jedynego polsko-angielskiego magazynu o tematyce outsourcingowej dostępnego w postaci drukowanej oraz elektronicznej.

Plany na przyszłość?

Oczywiście rozwój Agencji RIPOSTA, jak również dalsze działania na rzecz branży i mediów outsourcingowych w Polsce.

Serdecznie zapraszam „w nasze dobre strony”:

Magazyn Outsourcing&More - www.outsourcingandmore.pl
Portal OutsourcingPortal - www.OutsourcingPortal.pl

 

<< powrót do listy