Biuro karierŚcieżki karier zawodowych

Absolwentka  rocznik 2010 – Specjalność: Public Relations


 

W jakiej firmie pracujesz i na jakim stanowisku?

Radio PIN, Projekt Manager

Jak wygląda Twój dzień pracy?

Około godziny 9.00 rano jestem w radiu, sprawdzam pocztę mailową, przygotowuję oferty i projekty specjalne - na przykład są to wnioski o dotacje unijne, niestandardowe kampanie reklamowe oparte na ofercie radiowej.

Równocześnie uzgadniam z Redakcją możliwości współpracy z klientem na antenie.

Dziennie zazwyczaj odbywam minimum jedno spotkanie z klientem na mieście lub w radiu.

Wieczorem, często mam event typu pokaz filmowy, premiera teatralna, koncert lub gala z okazji zakończenia jakiegoś konkursu/projektu, przy którym współpracuję – to okazja, żeby nawiązać i podtrzymać dobre relacje z klientem.

Czy to Twoja  pierwsza praca? Gdzie wcześniej pracowałaś?

Jestem już kilka lat na rynku pracy. Wcześniej pracowałam m.in. dla: Biura Projektów Radia i Telewizji, PUSH-Service (uzdatnianie wody), Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej, Centrum Informacji i Promocji Związku Banków Polskich.

W jaki sposób i w jakim stopniu studia przygotowały Cię/pomogły ci w wykonywaniu swojej codziennej pracy?

Studia przygotowały mnie bardzo dobrze do wykonywanej pracy. Dzięki studiom poznałam temat CSR (Corporate Social Responsibility), dzięki czemu odkryłam  niszę na rynku mediowym i stworzyłam autorski program radiowy BIZON-Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny. Znajomość zagadnień sponsoringu pozwala mi skutecznie pozyskiwać sponsorów i środki na finansowanie projektu. Dzięki studiom moja skuteczność zawodowa (wolumen sprzedaży) wzrosła o prawie 50 %.

Jakie kompetencje są niezbędne do wykonywania pracy na obecnym stanowisku?

Umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu, asertywność, błyskotliwość, praca pod presją czasu, umiejętność współpracy z osobami o różnych charakterach i temperamencie.

Jakie są Twoje zainteresowania?

Sztuka: muzyka, literatura, teatr.

Sport: narciarstwo, sporty wodne.

 Co doradziłabyś studentom pragnącym realizować swoje cele zawodowe?

Zdefiniowanie obszaru, który ich pasjonuje, tego co najbardziej lubią robić, co im sprawia największą przyjemność – a następnie poszukanie pracy w tym obszarze.

 Największy sukces?

Własny program radiowy BIZON i jego dynamiczny rozwój.

Prowadzenie zajęć na uczelni z przedmiotu „Sponsoring”.

 Plany na przyszłość?

Działania promujące program BIZON – chciałabym, aby sponsorzy sami się do nas zgłaszali.

Wyszukiwanie programów i partnerów do pozyskiwania środków unijnych na prowadzone projekty mediowie.

Doktorat. Na temat związany z zakresem prowadzonego programu.

 

 

<< powrót do listy