Biuro karierŚcieżki karier zawodowych

Absolwentka  2008 – specjalność Reklama



W jakiej firmie pracujesz i na jakim stanowisku?

Pracuje w portalu dla maturzystów: Studiowac.pl jako Key Account Manager.

Jak wygląda Twój dzień pracy?

Dzień zaczynam od sprawdzenia poczty mailowej oraz zaplanowania harmonogramu dnia. Ważnym elementem jest również kontakt z pracownikami innych działów firmy celem wymiany bieżących informacji. Do moich obowiązków należy opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych. Każdą ofertę którą przygotowuję staram się „szyć na miarę” ponieważ klienci mają różne potrzeby i często z góry określone budżety na reklamę , zwłaszcza internetową.

Czy to Twoja pierwsza praca? Gdzie wcześniej pracowałaś?

Nie jest to pierwsza firma, w której pracuję. Pracę podjęłam będąc już na studiach a ponieważ studiowałam w trybie stacjonarnym, zaczęłam od prac zleconych. Pierwsze kroki w sprzedaży stawiałam w call center, sprzedając usługi telekomunikacyjne i ubezpieczenia.
Moje doświadczenie sprzedażowe (7 letnie!), które nabyłam w kilku firmach o podobnym profilu sprzedażowym przygotowało mnie od podstaw do pracy z różnymi typami klientów. Świat sprzedaży, promocji i marketingu nie ma przede mną żadnych tajemnic ;)

W jaki sposób i w jakim stopniu studia przygotowały Cię do wykonywanego zawodu?

Dzięki studiom zyskałam ogrom wiedzy teoretycznej i możliwość weryfikacji tej wiedzy podczas 15 tygodni praktyk zawodowych. Nabyta wiedza sprawiła, że stałam się pewniejsza siebie, nauczyłam się jak rozmawiać z ludźmi zarówno przy spotkaniach „face to face” oraz w kontakcie telefonicznym. Tajniki marketingu wykładane na uczelni w bardzo łatwy sposób przyswoiłam, a dzięki opiece wykładowców miałam podłoże do negocjacji zarówno z klientami jak i przyszłymi pracodawcami.

Jakie kompetencje są niezbędne do wykonywania pracy na obecnym stanowisku?

Przede wszystkim pozytywne nastawnie i umiejętności interpersonalne. Bardzo dobra znajomość angielskiego oraz umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne, umiejętność analizy, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres (bardzo ważna!).
Osoba, której oferujesz dany produkt musi czuć nasze zaangażowanie i wiarę w produkt, który jej sprzedajemy.

Jakie są Twoje zainteresowania?

Jestem fanką amerykańskiego popu zwłaszcza bardzo znanych w latach 90, Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion. Sama również amatorsko śpiewam. Ostatnio zagłębiam się również w kino światowe i polskie. Poznaję znanych reżyserów i ich dzieła m.in. Pedro Almodovara, Romana Polańskiego, Wojciecha Smarzowskiego.

Co doradziłabyś studentom pragnącym realizować swoje cele zawodowe?

Uśmiech, uprzejmość, profesjonalizm pomagają w budowaniu pozytywnych relacji zarówno z klientami jaki współpracownikami. Nie poddawajcie się, nawiązujcie ciekawe kontakty no i chodźcie na wykłady

Największy sukces?

Jestem dumna z tytułu magistra, który obroniłam jako jedna z pierwszych osób w grupie oraz dostania propozycji prowadzenia szkoleń ze sprzedaży dla firm ściśle współpracujących z branżą konsultingową.
 

<< powrót do listy