EdukacjaStudia podyplomowe

Charakterystyka: Studia dostarczają profesjonalnej wiedzy z zakresu zarządzania organizacją wydarzeń promocyjnych i sponsoringu, promocji wydarzeń, metod pozyskiwania sponsorów i patronów, pomiaru efektywności eventów. Studia profilowane praktycznie, nastawione na trening umiejętności.

Wydarzenia są najszybciej rozwijającą się formą komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarzeń był w Polsce większy, niż przyrost liczby nowych użytkowników przyłączanych do Internetu. Wydarzenia generują coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmują nowe funkcje w marketingu.

Wiedza na temat wydarzeń promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczące event marketingu i kilka publikacji poświęconych sponsoringowi. Naukowców zajmujących się tą tematyką można policzyć na palcach obu rąk. Jednocześnie lawinowo rośnie liczba agencji eventowych i pracujących w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza się do podstawowego czynnika: kompetencji.

Proponujemy Państwu udział w szczególnym przedsięwzięciu edukacyjnym – Podyplomowych Studiach Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu. Wyjątkowym tematycznie, ale także organizacyjnie: studia są organizowane w cyklu dwusemestralnym (dziewięć sobotnio-niedzielnych zjazdów).

Zajęcia w 4-godzinnych blokach będą prowadzić najbardziej doświadczeni fachowcy z branży i specjalizujący się w tematyce eventowej nauczyciele akademiccy.

Bloki zajęciowe

  1. Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeń
  2. Aspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeń
  3. Narzędzia promocji
  4. Wydarzenia sportowe
  5. Wydarzenia kulturalne
  6. Wydarzenia mediowe
  7. Konwencje i business events
  8. Sponsoring mediów
  9. Oferta sponsoringowa i negocjacje
  10. Umowa sponsoringowa
  11. Planowanie wydarzenia
  12. Realizacja wydarzenia
  13. Dokumenty zarządzania wydarzeniem
  14. Metody zarządzania czasem
  15. Promocja wydarzenia
  16. Incentive
  17. Internet w promocji wydarzeń
  18. Sprzęt
  19. Dokumentowanie wydarzenia
  20. Relacje z mediami
  21. Patronat medialny
  22. Monitoring
  23. Ocena skuteczności wydarzenia
  24. Fund raising

Kadra prowadząca zajęcia na Studiach Organizacji Wydarzeń i Sponsoringu:

  1. Zobacz w wersji elektronicznej
  2. PDF do pobrania

Partnerzy:

 

 

MICEPoland

 

 

 

   

 

 

pliki do pobrania:


Informator  ( 6.78 Mb )
Terminy zjazdów I i II  ( 0.13 Mb )

<< powrót do listy