EdukacjaStudia podyplomowe

Charakterystyka: Studia dostarczaj profesjonalnej wiedzy z zakresu zarzdzania organizacj wydarze promocyjnych i sponsoringu, promocji wydarze, metod pozyskiwania sponsorów i patronów, pomiaru efektywnoci eventów. Studia profilowane praktycznie, nastawione na trening umiejtnoci.

Wydarzenia s najszybciej rozwijajc si form komunikacji biznesowej. W okresie ostatnich trzech lat przyrost liczby wydarze by w Polsce wikszy, ni przyrost liczby nowych uytkowników przyczanych do Internetu. Wydarzenia generuj coraz to nowe formy komunikacji z uczestnikami i przyjmuj nowe funkcje w marketingu.

Wiedza na temat wydarze promocyjnych ewoluuje bardzo powoli. W Polsce wydano dotychczas dwie monografie dotyczce event marketingu i kilka publikacji powiconych sponsoringowi. Naukowców zajmujcych si t tematyk mona policzy na palcach obu rk. Jednoczenie lawinowo ronie liczba agencji eventowych i pracujcych w nich osób. Konkurencja na tym rynku sprowadza si do podstawowego czynnika: kompetencji.

Proponujemy Pastwu udzia w szczególnym przedsiwziciu edukacyjnym – Podyplomowych Studiach Organizacji Wydarze i Sponsoringu. Wyjtkowym tematycznie, ale take organizacyjnie: studia s organizowane w cyklu dwusemestralnym (dziewi sobotnio-niedzielnych zjazdów).

Zajcia w 4-godzinnych blokach bd prowadzi najbardziej dowiadczeni fachowcy z brany i specjalizujcy si w tematyce eventowej nauczyciele akademiccy.

Bloki zajciowe

  1. Wstp do sponsoringu i organizacji wydarze
  2. Aspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarze
  3. Narzdzia promocji
  4. Wydarzenia sportowe
  5. Wydarzenia kulturalne
  6. Wydarzenia mediowe
  7. Konwencje i business events
  8. Sponsoring mediów
  9. Oferta sponsoringowa i negocjacje
  10. Umowa sponsoringowa
  11. Planowanie wydarzenia
  12. Realizacja wydarzenia
  13. Dokumenty zarzdzania wydarzeniem
  14. Metody zarzdzania czasem
  15. Promocja wydarzenia
  16. Incentive
  17. Internet w promocji wydarze
  18. Sprzt
  19. Dokumentowanie wydarzenia
  20. Relacje z mediami
  21. Patronat medialny
  22. Monitoring
  23. Ocena skutecznoci wydarzenia
  24. Fund raising

Kadra prowadzca zajcia na Studiach Organizacji Wydarze i Sponsoringu:

  1. Zobacz w wersji elektronicznej
  2. PDF do pobrania

Partnerzy:

 

 

MICEPoland

 

 

 

   

 

 

pliki do pobrania:


Informator  ( 6.78 Mb )
Terminy zjazdw I i II  ( 0.13 Mb )

<< powrót do listy