EdukacjaKadra

Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie, współtwórca InternetPR i autorka artykułów w prasie branżowej. Praktyk marketer i PR-owiec z ponad 20-letnim stażem. Doświadczenie zawodowe zdobywała w działach marketingu w największych miedzynarodowych korporacjach m.in. Unilever Polska, Schwarzkopf, Coca-Cola Poland Services Ltd i Seagram Polska. Wprowadzała na rynek polski znane marki jak Signal (pasty do zębów), Impulse (dezodoranty), Palette (farby do włosów), Taft (lakiery do włosów), Cappy (soki), Absolut Vodka, Seagram's Gin, Kron Vodka, Gran Festa (wino musujące), Olmeca Tequila i inne. Była odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym strategię i realizację (marketing, promocje, konkursy, kampanie PR) takich marek jak: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Sprite, Absolut Vodka, Martell Cognac, whisky Chivas Regal, Taft, Palette, Signal. Była odpowiedzialna za programy PR np: Signal Dental Health Programme, konkurs whisky Chivas Regal&Businessman Magazine (Jak zainwestować 30.000 zł), Martell Fundusz Wspierania Zakupów Muzealnych. Od lipca 1999 roku prowadzi własną agencję PR. W tym czasie przygotowała i nadzorowała ponad 40 projektów i kampanii PR na rzecz Klientów agencji.

Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations od 2001 roku. W okresie od 2004 do 2007 roku pełniła funkcję Prezesa Warszawskiego Oddziału PSPR, następnie przekształconego w Mazowiecki Oddział PSPR. Jej zasługą była aktywizacja środowiska warszawskiego PR-owców, organizowanie regularnych co miesięcznych spotkań z udziałem zapraszanych gości, wśród których warto wymienić: księdza B. Bartołda (debata na temat PR w Kościele), Monikę Brzozowską z Biura Prasowego Sądu Okręgowego w Warszawie (debata na temat prawa prasowego), Annę Wilk z Polskiego Czerwonego Krzyża (debata na temat fundacji i organizacji pożytku publicznego). W październiku 2007 roku wybrana do Zarządu PSPR jako Skarbnik, uporządkowała sprawy księgowo-finansowe PSPR. Zrezygnowała z pełnienia tej funkcji w styczniu 2009 roku.

Od początku swojej działalności na polu PR aktywnie wspiera organizacje społeczne jak Fundację Wspólna Droga (będąc członkiem Zarządu Fundacji w latach 2002-2004), Polski Czerwony Krzyż (organizując bezpłatne warsztaty z udziałem PSPR dla 75 członków różnych fundacji), Fundację Akogo (wspierając akcję społeczną - Dodaj 1 proc. szans dzieciom w śpiączce w 2009 roku), Fundację dla dobra dziecka (inicjując akcję Kalendarz-Cegiełka na 2010 rok oraz zapraszając do współpracy pro bono znanych fotografów).

W styczniu 2012 roku została członkiem IABC Poland, Międzynarodowego Stowarzyszenia Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie, organizacji non-profit. Obecnie jest Wiceprezesem Stowarzyszenia i szefem Komunikacji tejże organizacji.

Prowadzi szkolenia i kursy. Współpracuje z wybranymi firmami szkoleniowymi oraz uczelniami wyższymi (np. SWPS, WSP). Bierze aktywny udział w projektach promujących wiedzę na temat Public Relations, zintegrowanej komunikacji i marketingu. Trener-praktyk w kilku projektach unijnych z zakresu EFS (dialog społeczny, budowanie strategii komunikacji wewnętrznej).

 

<< powrót do listy