Tytuł / stopień naukowy:
mgr ekonomii: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ukończone studia doktoranckie na UE w Poznaniu, dysertacja w planach
Data urodzenia : 18.07.1975
Biografia naukowa:
Wykładowca w latach 2005-2006 na Wyższej Szkole Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu na studiach dziennych, wieczorowych i zaocznych z przedmiotów: „Reklama w Teorii i Praktyce” oraz „Organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych”. W latach 2010-2011 doradca ds. marketingu strategicznego dla Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie, Wyższej Szkoły Cła i Logistyki w Warszawie.
Dokonania zawodowe:
Od ponad 14 lat pracuje w mediach i reklamie. W swojej karierze był prezesem pierwszej spółki prowadzącej badania reklamy zewnętrznej (PBRZ), dyrektorem zarządzającym domem mediowym, szefem agencji reklamowej, a obecnie pełni funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Badań w AMS SA (Grupa Agora) oraz funkcje członka międzynarodowego Komitetu Technicznego ds. Badań Outdooru. W ramach własnej działalności wielokrotnie prowadził projekty doradcze dla podmiotów gospodarczych oraz komercyjne szkolenia z zakresu reklamy, marketingu strategicznego, mediów i programów lojalnościowych.
Zainteresowania naukowe:
Najnowsze techniki komunikacji w mediach i reklamie
Zainteresowania pozanaukowe:
Muzyka (Gibson LP), literatura z gatunku fantasy, produkcje filmowe
PUBLIKACJE:
Media i Marketing Polska - publikacje artykułów i opinii z zakresu nowego podziału rynku mediów „Street Matrix i Digital Matrix – alternatywa dla ATL i BTL”, (wrzesień i październik 2011)
OOH Magazine – Street Matrix – (publikacja wrzesień 2011)
Visual Communication – magazyn, publikacja „Na granicy Światów” (wrzesień 2011)
Brief – magazyn marketingowy – publikacje z zakresu reklamy zewnętrznej (2003)
PROJEKTY BADAWCZE:
1. Pierwszy projekt badań reklamy zewnętrznej – PBRZ (2001-2003), metodologia BIT, OVIM, CITA
2. AMS Metrics – pierwszy kompleksowy system do planowania reklamy zewnętrznej
Zajęcia: Reklama zewnętrzna, Budowanie kampanii reklamowych