magister ekonomii
e-mail: a.kochaniec@wsp.pl
Biografia naukowa:
Jest absolwentką Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS / SGH. W latach 1990 – 2003 była pracownikiem naukowo-dydaktycznym SGH. W 1991 r. i 1997 r. przebywała na stypendiach naukowych w HEC (Hautes Etudes Commerciales) i Université Paris-Dauphine we Francji, a w roku akademickim 1992/93 w UQAM (Université du Québec à Montréal) w Kanadzie. Od 2001 r. jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Wyższej Szkoły Promocji. W 2011 r. ukończyła Podyplomowe Studia Zarządzania Reklamą. Przygotowuje rozprawę doktorską na temat: „Reklama detaliczna jako instrument komunikacji sieci handlowych”.
Zainteresowania naukowe:
Marketing, komunikacja marketingowa, handel detaliczny, zarządzanie marką.
Zainteresowania pozanaukowe:
W wolnych chwilach lubi słuchać muzyki potomków Celtów i piosenki autorskiej, a w sezonie czerpie dużo satysfakcji z prac w ogrodzie.
Publikacje:
- Analiza strategiczna w: Zarządzanie, red. nauk. M. Kugiel, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2010
- Marketing - podręcznik akademicki z ćwiczeniami, M. Fibich, A. Kochaniec, A. Wiśniewska, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2009
- Podstawy marketingu, M. Fibich, A. Kochaniec, A. Kupczyk, A. Wiśniewska, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2003
- Punkt sprzedaży jako miejsce kształtowania potrzeb konsumenckich wśród młodzieży w: Zachowania konsumenckie młodzieży, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa, 2006
- Międzynarodowa ekspansja francuskich sieci hipermarketów w: Handel we współczesnej gospodarce, red. nauk. M. Sławińska, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań, 2006
- Instrumenty wprowadzania marki na rynek w: Instrumenty kształtowania wizerunku marki, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa, 2005
- Rola międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych w modernizacji sektora handlu na przykładzie Polski w: Wzrost gospodarczy i rozwój społeczny jako paradygmaty współczesności, SGH, Warszawa 2003
- Zagraniczne przedsiębiorstwa handlowe w Polsce w: Korporacje międzynarodowe w Polsce, Difin, Warszawa 2002
- Globalizacja handlu detalicznego w: Globalna gospodarka - lokalne społeczeństwa, SGH, Warszawa 2001
Wydrukowane referaty:
- Handel detaliczny w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej w materiałach z konferencji "Polska w przededniu członkostwa w Unii Europejskiej", Kolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH, Warszawa, 2002
- Komercyjne wykorzystanie Internetu w materiałach z konferencji "E-komunikacja", SGH, Warszawa, 2003
Zajęcia:
Prowadzi zajęcia z marketingu, aktywizacji sprzedaży, produkcji promocyjnej i strategii marki.