EdukacjaKadra

Tytuł/stopień naukowy: Doktor Nauk Humanistycznych w zakresie: Socjologia
e-mail: k.kubiak@wsp.pl
data urodzenia: 03-02-1978

Biografia naukowa i dokonania zawodowe:

Specjalizuje się w copywritingu i namingu. Pisze teksty dla agencji reklamowych i public relations. Ma 5-letnie doświadczenie we współpracy ze znanymi markami, m.in.: Shell Gas, MyEcolife, Bakalland, Atlas, Intersport, APM czy WASA. Obronił pracę doktorską na temat socjotechniki reklamy zewnętrznej w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Wykłada w WSP, prowadzi warsztaty i szkolenia m.in. z socjotechniki centrów handlowych. Obecnie dyrektor instytutu public relations w Wyższej Szkole Promocji.

Zainteresowania naukowe: socjologia codzienności, psychologia społeczna, psychologia przekazu reklamowego, socjotechnika

Zainteresowania pozanaukowe: Grafologia, Copywriting, Naming

PUBLIKACJE:

  1. Sposoby kształtowania kompetencji zawodowych w: Najnowsze trendy i wyzwania świata w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa, 2007, Słowa kluczowe: coaching, kompetencje, trener, szkolenie, coaching on-the job, mentoring, trening, doradztwo, konsulting
  2. „Kody komunikacyjne w reklamie”, Marketing w praktyce, Warszawa, 2008
    Słowa kluczowe: reklama, symbol, outdoor, reklama zewnętrzna, symbol w reklamie, reklama społeczna
  3. Sondażobranie [w:] Kto wygra wybory - scenariusze polityczne, A. Grzegorczyk (red.), WSP 2010
    Słowa kluczowe: wybory, sondaż, ankieta, badania, socjologia, perswazja, polityka, wybory, wizerunek
  4. Struktura organizacyjna, [w:] Zarządzanie M. Kugiel (red.), WSP 2010
    Słowa kluczowe: struktura, organizacja, model organizacyjny, struktura liniowa, struktura dywizjonalna, struktura funkcjonalna, struktura macierzowa, organizacja wirtualna, typologia struktur
  5. Klaszcząca publisia, [w:] Platforma Obywatelska – Diagnoza A. Grzegorczyk (red.), WSP 2011
    Słowa klucze: platforma, badania, sondaż, polityka, wybory, demokracja, wyborcy

ZREALIZOWANE PROJEKTY BADAWCZE:

  • Instrumenty media relations stosowane w organizacjach NGO (2010r.)
  • Struktura i organizacja największych domów mediowych w Polsce (2010r.)
  • Społeczna recepcja public relations (2011r.)

Zajęcia/przedmioty:
Socjologia ogólna
Media
Metodologia badań
Brief reklamowy


 

 

<< powrót do listy