EdukacjaKadra

 

 

 

magister
e-mail: adam@studioo.com.pl

data urodzenia: 13.06.1986 r.

Biografia naukowa: trener szkole biznesowych (od 2009 roku), nauczyciel akademicki w Wyszej Szkole Promocji od 2011 roku. Waciciel agencji PR Studio O (od 2008 roku).


Dokonania zawodowe: Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji oraz skutecznej sprzeday (przeprowadzonych ponad 580 godzin szkoleniowych), autor wielu publikacji w tytuach: Wspólnota Parczewska, Ziemia Parczewska, Sowo Podlasia, Dziennik Wschodni. Czynny udzia przy realizacji strategii promocji dla gmin: Parczew, Wólka, Kkolewnica, Ministerstwa Gospodarki oraz kilkudziesiciu organizacji komercyjnych. Pomysodawca i realizator projektu „Niepenosprawno schodzi na drugi plan” dla Koalicji na Rzecz Osób z Niepenosprawnoci – relacje w TVN, Polsat, TVP, liczne publikacje prasowe.

Zainteresowania naukowe: szeroko rozumiany PR, komunikacja interpersonalna, marketing terytorialny, postprodukcja filmowa i telewizyjna.

Zainteresowania pozanaukowe: sporty walki, pika nona, polityka, historia Parczewa.

Publikacje:

„Kreowanie wizerunku miasta”, Wysza Szkoa Promocji, Warszawa 2010;

„Platforma Obywatelska – diagnoza”, Wysza Szkoa Promocji, Warszawa 2010;

„Parczew powinien postawi na promocj”, Wspólnota Parczewska, 22 kwietnia 2010 r.

Konferencje:

Konferencja naukowa „Kreowanie wizerunku miast. Strategie i techniki”, 19 kwietnia 2010 roku, WSP – prelegent.

Zajcia/przedmioty: Dziaalno rzecznika prasowego, PR organizacji pozarzdowych i jednostek terytorialnych, Autoprezentacja i wystpienie publiczne.

 

<< powrót do listy