EdukacjaKadra

 

 

 

magister
e-mail: adam@studioo.com.pl

data urodzenia: 13.06.1986 r.

Biografia naukowa: trener szkoleń biznesowych (od 2009 roku), nauczyciel akademicki w Wyższej Szkole Promocji od 2011 roku. Właściciel agencji PR Studio O (od 2008 roku).


Dokonania zawodowe: Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji oraz skutecznej sprzedaży (przeprowadzonych ponad 580 godzin szkoleniowych), autor wielu publikacji w tytułach: Wspólnota Parczewska, Ziemia Parczewska, Słowo Podlasia, Dziennik Wschodni. Czynny udział przy realizacji strategii promocji dla gmin: Parczew, Wólka, Kąkolewnica, Ministerstwa Gospodarki oraz kilkudziesięciu organizacji komercyjnych. Pomysłodawca i realizator projektu „Niepełnosprawność schodzi na drugi plan” dla Koalicji na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością – relacje w TVN, Polsat, TVP, liczne publikacje prasowe.

Zainteresowania naukowe: szeroko rozumiany PR, komunikacja interpersonalna, marketing terytorialny, postprodukcja filmowa i telewizyjna.

Zainteresowania pozanaukowe: sporty walki, piłka nożna, polityka, historia Parczewa.

Publikacje:

„Kreowanie wizerunku miasta”, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2010;

„Platforma Obywatelska – diagnoza”, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2010;

„Parczew powinien postawić na promocję”, Wspólnota Parczewska, 22 kwietnia 2010 r.

Konferencje:

Konferencja naukowa „Kreowanie wizerunku miast. Strategie i techniki”, 19 kwietnia 2010 roku, WSP – prelegent.

Zajęcia/przedmioty: Działalność rzecznika prasowego, PR organizacji pozarządowych i jednostek terytorialnych, Autoprezentacja i wystąpienie publiczne.

 

<< powrót do listy