WSPAktualnoci

Jeli mylisz, e jeste inny, ni wikszo Twoich rówieników, sprawd ponisz list, by moe znajdziesz tam swoj pasj. Poprzez udzia w warsztatach pogbisz t pasj i poznasz inne osoby, które maj podobne zainteresowania.

1. Jzyk reklamy
od sowa do perswazji

Slogan, dialog, rekomendacja. Czy s przypadkowe? Jak dobiera si styl wypowiedzi? Jak powstaj czasoumilacze? Odsonimy kulisy powstawania tekstów reklamowych.
5 marca 2012, g. 15.00
8. Bohater reklamowy
od gospodyni domowej do celebryty

Jak wybiera si bohaterów do reklam? Dlaczego reklamy s wci takie same? Czy moe istnie reklama bez bohatera? Przegld typów bohaterów reklam i omówienie ich ról w oddziaywaniu przekazu na odbiorc.
26 marca 2012, g. 15.00
2. Park jurajski, matrix, avatar
efekty specjalne w filmie

Dlaczego dym filmowy nie mierdzi, a wystrzaów nie sycha? Nierzeczywisto w filmie. Techniki montaowe. Kluczowanie. Typowe efekty specjalne. Skd je bra, jak si posugiwa?
5 marca 2012, g. 15.00
9. Przekonywa…
pasja PRowego pisania

Press newsy, backgroundy, claimy, press-kity. Rodzaje i formy komunikatów medialnych. Zote zasady. Kompozycja tekstu. Temat a atrakcyjno. Sowem… bliej.
2 kwietnia 2012. g. 15.00
3. Triki reklamowe
magia czy iluzja?

Co zrobi, aby wntrza byy wiksze, a zimna zupa parowaa smakowicie? Odkrywamy tajemnice produkcji reklamowej. Jak powstaj najbardziej przycigajce uwag fragmenty reklam? Jak zrobi samochód z dwóch patyków i zwoju sznurka?
12 marca 2012, g. 15.00
10. Modeling. Kariera
Pary. Londyn. Nowy Jork

Atrakcyjna, fotogeniczna, dobrze si rusza, a kariery nie robi. Dlaczego? Jak zapanowa nad karier w przemyle modowym. Jak pozyskiwa zlecenia. Jak si rozwija? Jak si promowa? Jak budowa legend?
2 kwietnia 2012, g. 15.00
4. Logo kreacje
warsztaty projektowania znaków

Co cechuje dobry znak? Jak go zaprojektowa? Chirurgiczna wiwisekcja kultowych logo. Gra kolorów. Wykorzystanie znaków. Znak w kulturze.
12 marca 2012, g. 15.00
11. Kreacja reklamowa
od pomysu do realizacji

Wymyl, jak przekona konsumenta do produktu. Jak powstaj pomysy? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje, rysunki, storyboardy. Skd czerpa inspiracje? Sztuka, moda, kultura, ulica. Co byo pierwsze: sowo czy obraz?
16 kwietnia 2012, g. 15.00
5. IMAG-inacja
wszyscy potrzebujemy PRu

Sztuka skutecznej komunikacji nie ma nic wspólnego z lansem i bansem. Wizerunek i brak wizerunku. Poznaj 33 proste sposoby kreowania korzystnego wizerunku.
19 marca 2012, g. 15.00
12. Zdarzyo si…
happening. Flashmob. Ambient.

Sztuka? Rozrywka? Promocja? Rzecz o niestandardowych formach promocji, zaangaowaniu i pozytywnym odbiorze tego, co niespodziewane. W trzy godziny od pomysu do realizacji.
16 kwietnia 2012, g. 15.00
6. Wadza nad dwikiem
beatmaking. djing. mastering

Dla wtajemniczonych i rozumiejcych te okrelenia. Oryginalne sposoby kreacji materiau audio. Kompleksowa edycja dwiku. Praca w studiu dwikowym.
19 marca 2012, g. 15.00
13. Foto Packshot
sesja produktowa

Atrakcyjno produktu. Demonstrowanie produktu. Kompozycja produktu. Jak ustawia, owietla i fotografowa obiekty nieoywione. Obróbka fotograficzna. Warsztaty realizowane na sprzcie firmy Canon Polska.
23 kwietnia 2012, g. 15.00
7. Co starego, co nowego…
cykl projektowania ubioru

Dlaczego ludzie nosz ubrania? Skd bior si mody i trendy? Jak projektuje si odzie? Jak ze starego dziurawego swetra zrobi obiekt zazdroci koleanek?
26 marca 2012, g. 15.00

14. Do 3 to ja mam za darmo…
humor w reklamie

Czy polscy konsumenci maj poczucie humoru? Jaki jest polski humor reklamowy? Czemu suy i jak dziaa? Przegld najmieszniejszych polskich reklam.
23 kwietnia 2012, g. 15.00

Kady z warsztatów bdzie trwa okoo 3 godzin. Udzia w warsztatach jest bezpatny. Napisz do nas, którym warsztatem si interesujesz, a zarezerwujemy Ci miejsce i przypomnimy o jego terminie: warsztaty@wsp.pl

Wszystkie warsztaty odbywaj si w Wyszej Szkole Promocji w Warszawie, Al. Jerozolimskie 44 (wieowiec przy Rotundzie), tel. 4337615, www.wsp.pl

Warsztaty realizowane pod patronatem p. Magorzaty uber-Zielicz, Przewodniczcej Komisji Edukacji i Rodziny Rady m.st. Warszawy.

<< powrót do listy