Jeśli myślisz, że jesteś inny, niż większość Twoich rówieśników, sprawdź poniższą listę, być może znajdziesz tam swoją pasję. Poprzez udział w warsztatach pogłębisz tę pasję i poznasz inne osoby, które mają podobne zainteresowania.
1. Język reklamy od słowa do perswazji Slogan, dialog, rekomendacja. Czy są przypadkowe? Jak dobiera się styl wypowiedzi? Jak powstają czasoumilacze? Odsłonimy kulisy powstawania tekstów reklamowych. 5 marca 2012, g. 15.00 |
8. Bohater reklamowy od gospodyni domowej do celebryty Jak wybiera się bohaterów do reklam? Dlaczego reklamy są wciąż takie same? Czy może istnieć reklama bez bohatera? Przegląd typów bohaterów reklam i omówienie ich ról w oddziaływaniu przekazu na odbiorcę. 26 marca 2012, g. 15.00 |
2. Park jurajski, matrix, avatar efekty specjalne w filmie Dlaczego dym filmowy nie śmierdzi, a wystrzałów nie słychać? Nierzeczywistość w filmie. Techniki montażowe. Kluczowanie. Typowe efekty specjalne. Skąd je brać, jak się posługiwać? 5 marca 2012, g. 15.00 |
9. Przekonywać… pasja PRowego pisania Press newsy, backgroundy, claimy, press-kity. Rodzaje i formy komunikatów medialnych. Złote zasady. Kompozycja tekstu. Temat a atrakcyjność. Słowem… bliżej. 2 kwietnia 2012. g. 15.00 |
3. Triki reklamowe magia czy iluzja? Co zrobić, aby wnętrza były większe, a zimna zupa parowała smakowicie? Odkrywamy tajemnice produkcji reklamowej. Jak powstają najbardziej przyciągające uwagę fragmenty reklam? Jak zrobić samochód z dwóch patyków i zwoju sznurka? 12 marca 2012, g. 15.00 |
10. Modeling. Kariera Paryż. Londyn. Nowy Jork Atrakcyjna, fotogeniczna, dobrze się rusza, a kariery nie robi. Dlaczego? Jak zapanować nad karierą w przemyśle modowym. Jak pozyskiwać zlecenia. Jak się rozwijać? Jak się promować? Jak budować legendę? 2 kwietnia 2012, g. 15.00 |
4. Logo kreacje warsztaty projektowania znaków Co cechuje dobry znak? Jak go zaprojektować? Chirurgiczna wiwisekcja kultowych logo. Gra kolorów. Wykorzystanie znaków. Znak w kulturze. 12 marca 2012, g. 15.00 |
11. Kreacja reklamowa od pomysłu do realizacji Wymyśl, jak przekonać konsumenta do produktu. Jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje, rysunki, storyboardy. Skąd czerpać inspiracje? Sztuka, moda, kultura, ulica. Co było pierwsze: słowo czy obraz? 16 kwietnia 2012, g. 15.00 |
5. IMAG-inacja wszyscy potrzebujemy PRu Sztuka skutecznej komunikacji nie ma nic wspólnego z lansem i bansem. Wizerunek i brak wizerunku. Poznaj 33 proste sposoby kreowania korzystnego wizerunku. 19 marca 2012, g. 15.00 |
12. Zdarzyło się… happening. Flashmob. Ambient. Sztuka? Rozrywka? Promocja? Rzecz o niestandardowych formach promocji, zaangażowaniu i pozytywnym odbiorze tego, co niespodziewane. W trzy godziny od pomysłu do realizacji. 16 kwietnia 2012, g. 15.00 |
6. Władza nad dźwiękiem beatmaking. djing. mastering Dla wtajemniczonych i rozumiejących te określenia. Oryginalne sposoby kreacji materiału audio. Kompleksowa edycja dźwięku. Praca w studiu dźwiękowym. 19 marca 2012, g. 15.00 |
13. Foto Packshot sesja produktowa Atrakcyjność produktu. Demonstrowanie produktu. Kompozycja produktu. Jak ustawiać, oświetlać i fotografować obiekty nieożywione. Obróbka fotograficzna. Warsztaty realizowane na sprzęcie firmy Canon Polska. 23 kwietnia 2012, g. 15.00 |
7. Coś starego, coś nowego… cykl projektowania ubioru Dlaczego ludzie noszą ubrania? Skąd biorą się mody i trendy? Jak projektuje się odzież? Jak ze starego dziurawego swetra zrobić obiekt zazdrości koleżanek? 26 marca 2012, g. 15.00 |
14. Do 3 to ja mam za darmo… humor w reklamie Czy polscy konsumenci mają poczucie humoru? Jaki jest polski humor reklamowy? Czemu służy i jak działa? Przegląd najśmieszniejszych polskich reklam. 23 kwietnia 2012, g. 15.00 |
Każdy z warsztatów będzie trwał około 3 godzin. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Napisz do nas, którym warsztatem się interesujesz, a zarezerwujemy Ci miejsce i przypomnimy o jego terminie: warsztaty@wsp.pl
Wszystkie warsztaty odbywają się w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie, Al. Jerozolimskie 44 (wieżowiec przy Rotundzie), tel. 4337615, www.wsp.pl
Warsztaty realizowane pod patronatem p. Małgorzaty Żuber-Zielicz, Przewodniczącej Komisji Edukacji i Rodziny Rady m.st. Warszawy.