WSPAktualności

Już 13 września 2011 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie odbędą się „PRowe KONFRONTACJE” - branżowe wydarzenie jesieni. Konferencja poświęcona będzie zaprezentowaniu wyników najnowszych badań nad społeczną recepcją polskiego public relations.

 

Jak pokazują badania, public relations jest dla większości Polaków pojęciem nadal obcym. Pomimo deklaracji znajomości pojęcia na poziomie 65%, wiedza faktyczna jest niższa o blisko 20% !  

 

Nie lepiej jest w przypadku innych aktywności PR-owych lub z PR-em powiązanych. Na przykład popularne w ostatnich latach hasło Społecznej Odpowiedzialności Biznesu znane jest deklaratywnie tylko 39% respondentów; hasło lobbing wywołuje skojarzenia korupcyjne, ale respondenci wskazują na potrzebę lobbingowej działalności; sponsoring to nic innego jak działanie reklamowe, ale blisko 40% respondentów lepiej postrzegałoby firmę, wiedząc że ta prowadzi działania sponsoringowe. Istnienie potrzeby stworzenia systemu regulacji formalnych odpowiedzialnych za określenie kar, które  groziłyby za nieprzestrzeganie zasad etycznych w działalności public relations wyraża ponad 70% badanych - a to tylko cząstka naszych ustaleń[…]

 

Kogo zainteresuje konferencja?

- przedstawicieli agencji public relations

- dziennikarzy zainteresowanych tematyką PR

- marketerów, którym bliskie są działania PRowe (sponsoringowe, CSRowe, lobbingowe)

 

Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszej konferencji.  Zapewniamy porcję wartościowej wiedzy, podanej w atrakcyjnej, dynamicznej i skondensowanej formie.

<< powrót do listy