WSPAktualności

 

Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie mam zaszczyt  zaprosić Państwa do udziału w konferencji naukowej pt. Marketing Polityczny. Sondaż I Manipulacja która odbędzie się 27 września 2010 roku w godz.10.30-15.30 , w siedzibie WSP.

Sesja  I
Manipulacja w marketingu politycznym

  • "Siła „przykrywki”. O dyskursywnej mocy zarządzania przestrzenią internetową" - Filip Gołębiewski Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  •  "Storytelling. Mit jako maska rzeczywistości w grze wyborczej" - dr Jacek Wasilewski Uniwersytet Warszawski
  •  "Ramowanie jako teoria i praktyka manipulacji politycznej" - dr Tomasz Olczyk Uniwersytet Warszawski
  • "Obce autorytety w grze wyborczej" - dr Krzysztof Szlubowski Wyższa Szkoła Promocji
  • "Polityczny trendsetteryzm" - dr Krzysztof Kubiak Wyższa Szkoła Promocji
  • "Manipulacja językiem w debacie politycznej" - dr Monika Kostaszuk-Romanowska Wyższa Szkoła Promocji

Sesja II
Sondaże w marketingu politycznym

  • "Podstawowe problemy sondaży politycznych. Wprowadzenie" - prof. Adam Grzegorczyk (rektor Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie)
  • "Dobre praktyki w badaniach wyborczych i przedwyborczych. Wskazówki dla instytutów badawczych, mediów i czytelników" - Andrzej Olszewski, prezes zarzadu TNS OBOP
  • "Przedwyborcze sondaże telefoniczne fakty i mity" - Kuba Antoszewski Instytut Badań Opinii i Rynku Millward Brown SMG/KRC
  • "Sondaże jako instrument wpływu na opinię publiczną w kampanii wyborczej" - dr Tomasz Godlewski Uniwersytet Warszawski

 

 

<< powrót do listy