WSPAktualności

Instytut Reklamy i Public Relations zaprasza na seminarium pt. „Promocja wydarzeń promocyjnych. Wyniki badań” poświęcone prezentacji ustaleń badawczych zespołu pod kierownictwem dr Marka Datki. Podczas seminarium zostaną przedstawione następujące wystąpienia:

  • Anna Witaszewska: „Grupy docelowe a promocja wydarzenia promocyjnego"
  • Agnieszka Stanny: „Metody promocji wydarzenia promocyjnego o charakterze prosprzedażowym"
  • Łukasz Piwowarczyk: „Promocja rozgłosowego wydarzenia promocyjnego"
  • Katarzyna Pacholak: „Mtody promocji wydarzenia promocyjnego o charakterze wizerunkowym"
  • Przemysław Witkowski: „Metody promocji partyzanckich wydarzeń promocyjnych"
  • Dominik Dziemian: „Branża organizująca wydarzenie promocyjne a jego promocja"

Seminarium odbędzie się 04.09 (sobota) o godzinie 11.00 w sali 828.
Wstęp wolny.
 

<< powrót do listy