WSPAktualnoci

Instytut Reklamy i Public Relations zaprasza na seminarium pt. „Promocja wydarze promocyjnych. Wyniki bada” powicone prezentacji ustale badawczych zespou pod kierownictwem dr Marka Datki. Podczas seminarium zostan przedstawione nastpujce wystpienia:

  • Anna Witaszewska: „Grupy docelowe a promocja wydarzenia promocyjnego"
  • Agnieszka Stanny: „Metody promocji wydarzenia promocyjnego o charakterze prosprzedaowym"
  • ukasz Piwowarczyk: „Promocja rozgosowego wydarzenia promocyjnego"
  • Katarzyna Pacholak: „Mtody promocji wydarzenia promocyjnego o charakterze wizerunkowym"
  • Przemysaw Witkowski: „Metody promocji partyzanckich wydarze promocyjnych"
  • Dominik Dziemian: „Brana organizujca wydarzenie promocyjne a jego promocja"

Seminarium odbdzie si 04.09 (sobota) o godzinie 11.00 w sali 828.
Wstp wolny.
 

<< powrót do listy