WSPAktualnoci

Zapisy: konferencja.wsp.pl

Miejsce i data 02-03.06.2015

Warszawskie Centrum Expo XXI
ul. Prdzyskiego12/14

Konferencja ma charakter midzynarodowy, naukowo-branowy. W czci  plenarnej (naukowej) wystpi prelegenci z uniwersytetów z rónych krajów, zajmujcy si badaniem i opisem wspóczesnych zjawisk zwizanych z reklam. Prelegenci odnios si do zarówno do wspóczesnej ewolucji komunikacji reklamowej, wskazujc na wane aspekty funkcjonalne i zarzdcze.  W czci panelowej z kolei gos oddany zostanie specjalistom majcym na co dzie do czynienia z rynkiem reklamy. Panele branowe powicone zostan wanym zjawiskom i trendom m.in. w reklamie pocztowej, badaniach reklamy czy ambient mediach oraz innowacjom takim, jak appvertising, blogging and tubevertisng,

Konferencja adresowana jest przede wszystkim do pracowników agencji reklamowych, domów mediowych i dziaów marketingu przedsibiorstw, a take studentów planujcych podjcie pracy w tej dziedzinie.

Udzia w Radzie Naukowej zadeklarowali najwybitniejsi polscy akademicy, zajmujcy si tematyk reklamy, a wród prelegentów znajduj si znani i wani w rodowisku naukowym i reklamowym specjalici.

 Program konferencji

 

02.06.2015 (Wtorek)
 
10.00-13.30
Cz plenarna

1. Shifts in strategic marketing management in the Information Age - Stefaan Van Ryssen (University of Ghent, Belgia)
2. DNA Reklamy – Adam Grzegorczyk
3. Advertising. Personal brand creation - Atilla Kurucz (Kodolanyi Janos University of Applied Sciences, Wgry)
4. Morality in Advertising - G. O'Sullivan (Universidad Pablo De Olavide, Hiszpania).
5. Reklama wizerunkowa - fakty i mity - Katarzyna Liczmaska (Uniwersytet Mikoaja Kopernika w Toruniu)
13.30 - 15.00
Przerwa
15.00 -18.00
(2 panele równolegle)
Reklama pocztowa

1. Znaczek pocztowy jako unikatowa forma promocji wizerunku Poczty Polskiej -  Agnieszka Koda - Dbska (Poczta Polska)
2. Direct Mail jako skuteczne narzdzie marketingu bezporedniego  - Kinga Dobrzy  (Poczta Polska)
3. Direct Mail Poczty Polskiej – usugi dla biznesu  - Renata Goss-Nowak (Poczta Polska)
4. Kod pocztowy i przestrze jako nonik informacji o cechach odbiorcy reklamy - Marek Turlejski (Datawise)
5. Innowacyjne akcje promocyjne z wykorzystaniem e-usug pocztowych - Robert Cieluk, (Poczta Polska Usugi Cyfrowe – Envelo).
Vlogging & TubeVertising. Social media w reklamie

1. Wykorzystanie social media w instytucjach kultury - Marcin Wilkowski
2. Istota i waga opinii w Internecie jako element komunikacji marketingowej Przedsibiorstwa - Mariusz Wonicki
3. Vlogging jako wsparcie sprzeday internetowej - Pawe Wiszomirski, Jakub Brzozowski
4. Optymalizacja sprztu wideo wykorzystywanego do prowadzenia Vloga. Najnowsze trendy - Rafa Pacua
5. Historia sukcesu youtubera - Cyber Marian

03.06.2015 (roda)
 
10.00-13.30
(3 panele równolegle)
Ambient

1. Connected Advertising, czyli technologie w reklamie geotargetowanej - Pawe Kaceperek (Connected Life)
2. Ambientowe miejsce pracy.... czyli rzecz o aranacji miejsca pracy w budowaniu wizerunku marki pracodawcy na przykadzie GOOGLE i APPLE - Julita Dbrowska (Forum Employer Brandingu)
3. Jak sie pracuje nad VFX w studiach oddalonych o wiele tys km bez koniecznosci obecnosci w nich - przykady, narzdzia - Marcin Lech (NoLabel KKF)
4. Digital Ambient - when offline meets online - Micha Godzik (Business Consutling - www.buscon.pl)
5. Making of FLASH MOB - Marcin Wilk NoLabel KKF i Grzegorz Jakubowski 2vision KKF (krakowski klaster filmowy)

Innowacje w badaniach reklamy

1. Trendy w badaniach reklamy - Tatiana Kuligowska (IPSOS)
2. Wszyscy ludzie kami…i co z tego? - Julia Izmakowa (Izmakowa Consulting)
3. Eyetracking w badaniach reklamy - Jarosaw Muras, Julia Falkowska (Eyetracking)
4. Zastosowanie metody EEG i metod deklaratywnych w badaniach reklamy - Marcin Koodziej (Neuro Innovations)
5. Innowacyjny sposób zastosowa EEG i Eye Trackera w badaniach Neuromarketingowych - Maciej Rudziski (Braintracking)


Appvertising – technologie i aplikacje w reklamie

1. Wzrost jest wany, a retencja waniejsza – promowanie aplikacji mobilnej - Renata Naroyska (Qpony.pl)
2. Rzeczywisto wirtualna - wszystko, co ninja marketingu powinni wiedzie a wstydz si zapyta - Pawe Surgiel (VIZAO - Interactive Multimedia)
3. Marzenia marketera. Pomysy rozbudowy Loyalitics'a o technologi przyszoci - Artur Sawnikowski, Aleksandra Lewtak (Agencja Interaktywna Dige)
4. Reklama mobilna bez wasnej aplikacji mobilnej – kiedy i dlaczego warto? - Robert Rachwa (ClickMaster Polska)
5. Quo vadis Augmented Reality? Hipotez kilka - Piotr Koniewki (3R Studio Mobile)

 

Partnerzy

Patronat


  



 



 

<< powrót do listy