WSPAktualnoci

Jeli mylisz, e jeste inny, ni wikszo Twoich rówieników, sprawd ponisz list, by moe znajdziesz tam swoj pasj. Poprzez udzia w warsztatach pogbisz t pasj i poznasz inne osoby, które maj podobne zainteresowania.

1. Modeling. Kariera
Pary. Londyn. Nowy Jork
Atrakcyjna, fotogeniczna, dobrze si rusza, a kariery nie robi. Dlaczego? Jak zapanowa nad karier w przemyle modowym. Jak pozyskiwa zlecenia. Jak si rozwija? Jak si promowa? Jak budowa legend?
17 lutego 2014 (poniedziaek), godz. 15:00
6. Park jurajski, matrix, avatar
efekty specjalne w filmie
Dlaczego dym filmowy nie mierdzi, a wystrzaów nie sycha? Nierzeczywisto w filmie. Techniki montaowe. Kluczowanie. Typowe efekty specjalne. Skd je bra, jak si nimi posugiwa?
24 lutego 2014 (poniedziaek), godz. 13:00
2. Kreacja reklamowa
od pomysu do realizacji
Wymyl, jak przekona producenta do produktu. Jak powstaj pomysy? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje, rysunki, storyboardy. Skd czerpa inspiracje? Sztuka, moda, kultura, ulica. Co byo pierwsze sowo czy obraz?
18 lutego 2014 (wtorek), godz. 16:30
7. Do 3 to ja mam za darmo…
humor w reklamie
Czy polscy konsumenci maj poczucie humoru? Jaki jest polski humor reklamowy? Czemu suy i jak dziaa? Przegld najmieszniejszych polskich reklam.
25 lutego 2014 (wtorek), godz. 16:30
3. Kobieta w obiektywie
sesja zdjciowa od A do Z
Jak stworzy atrakcyjne zdjcia? Kompozycja postaci. Jak ustawia, owietla i fotografowa ywe obiekty? Obróbka fotograficzna.
19 lutego 2014 (roda), godz. 14:00
8. Trzeci wymiar
warsztaty grafiki 3D
Projektowanie przestrzenne obiektów. Grafika 3D w architekturze. Animacja komputerowa a'la TOY STORY.
26 lutego 2014 (roda), godz. 15:00
4. Nawija makaron
przygotowanie do technik perswazji w sprzeday i negocjacjach
Dlaczego s lepsi i gorsi sprzedawcy? Jakie techniki stosowa, aby skuteczniej przekonywa. Scenariusze negocjacyjne. Techniki perswazji w sprzeday bezporedniej.
20 lutego 2014 (czwartek), godz. 15:00
9. wiat kina i magia ekranu
warsztaty produkcji filmowej
Co to jest wita trójca filmowa? Czym róni si storyboard od shootingboardu? Kim jest VO i dlaczego powinien by mczyzn? Jak trzyma kamer, eby obraz by stabilny?
3 marca (poniedziaek),  godz. 17:30
5. Foto Packshot
sesja produktowa
Atrakcyjno produktu. Demonstrowanie produktu. Kompozycja produktu. Jak ustawia, owietla i fotografowa obiekty nieoywione. Obróbka fotograficzna.
21 lutego 2014 (pitek), godz. 15:00
10. Wadza nad dwikiem
beatmaking. djing. mastering
Dla wtajemniczonych i rozumiejcych te okrelenia. Oryginalne sposoby kreacji materiau audio. Kompleksowa edycja dwiku. Praca w studiu dwikowym.
28 lutego 2014 (pitek), godz. 13:00

 

Kady z warsztatów bdzie trwa okoo 3 godzin. Udzia w warsztatach jest bezpatny. Napisz do nas, którym warsztatem si interesujesz, a zarezerwujemy Ci miejsce i przypomnimy o jego terminie: warsztaty@wsp.pl

Wszystkie warsztaty odbywaj si w Wyszej Szkole Promocji w Warszawie, Al. Jerozolimskie 44 (wieowiec przy Rotundzie), tel. 4337615, www.wsp.pl

Warsztaty realizowane pod patronatem p. Magorzaty uber-Zielicz, Przewodniczcej Komisji Edukacji i Rodziny Rady m.st. Warszawy.

<< powrót do listy