Kampania radiowo-billboardowa WSP! Galeria prac studentów
19.06.2013 - 13:12
17 czerwca ruszyła kampania promocyjna WSP. W RadioEska można usłyszeć spot przygotowany przez naszych studentów (wokal: Ruda z Red Lips), a na stacjach metra podziwiać można wystawę prac naszej studentki Projektowania Multimedialnego - Oli Paszczyńskiej, która udostępniła swoją twórczość w formie plakatów...
"Zarządzanie barwą - Szkolenie EIZO"
18.06.2013 - 16:23
Dnia 11 czerwca 2013 roku studenci WSP wzięli udział w szkoleniu "Zarządzanie barwą", które zorganizowane zostało przez EIZO Polska. Problematyka dot. profesjonalnej korekcji barwnej jest stosunkowo nowa. Prowadzący w bardzo praktyczny sposób przybliżyli naukowe oblicze kolorometrii. Podczas spotkania prowadzonego przez absolwenta MiT...
Zaproszenie na Seminaria
07.06.2013 - 13:01
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 10 czerwca 2013 (poniedziałek), godz. 18:30, aula VIII p. na prezentację grup w ramach projektu badawczego pod kierownictwem: Prof. Jolanty Polakowskiej Kujawy pt. „Techniki perswazji w reklamie społecznej” dr Krzysztofa Kubiaka pt. „Oczekiwania specjalistów/praktyków PR względem programów nauczania na specjalności public relations”.
Zaproszenie na Seminaria
29.05.2013 - 14:22
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 3 czerwca 2013 (poniedziałek), godz. 18:00, aula VIII p. na wystąpienia: mgr Olgi Kosieradzkiej pt „Identyfikacja kryteriów klasyfikacji i systematyka technik perswazji w reklamie telewizyjnej" dr Agnieszki Wiśniewskiej pt "Instrumenty kreowania lojalności konsumenckiej "
REKLAMA
27.05.2013 - 16:09
1. (z łac. reclamo, reclamare), odpłatne oddziaływanie komunikacyjne za pośrednictwem mediów 2. specjalność studiów I i II stopnia w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie account, advertising, advertorial, agencja reklamowa, ambient, animatic, art director, ATL, baner, baseline, branding, brief, BTL, buzz marketing, copywriter, CPT...
Zaproszenie na Seminaria
24.05.2013 - 15:58
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 27 maja 2013 (poniedziałek), godz. 18:00, aula VIII p. na wystąpienia mgr Olgi Kosieradzkiej pt „Identyfikacja kryteriów klasyfikacji i systematyka technik perswazji w reklamie telewizyjnej" dr Agnieszki Wiśniewskiej pt "Strategie lojalności konsumenckiej" dr Anna Kozłowskiej pt " Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej" - prezentacja wyników
Koło Naukowe Reklamy!!!
12.04.2013 - 14:37
Serdecznie zapraszamy studentów i wszystkich zainteresowanych tym, jak działa reklama i jak badać jej skuteczność, na spotkanie Koła Naukowego Reklamy. Opiekunem Koła jest Pani Tatiana Popadiak-Kuligowska, związana zawodowo z Ipsos Polska - specjalistka w zakresie ilościowych i jakościowych testów...
Księga Jubileuszowa prof. dr hab. Jolanty Polakowskiej-Kujawy
08.04.2013 - 12:02
Miło nam zaprezentować jeden z efektów współpracy zawiązanej pomiędzy Wyższą Szkołą Promocji a Szkołą Główną Handlową. Niniejsza publikacja jest podziękowaniem dla Pani Prof. dr hab. Jolanty Polakowskiej-Kujawy, za wieloletnią pracę naukową i dydaktyczną...
Mapy recepcji reklamy
22.03.2013 - 10:02
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydało właśnie książkę "Mapy recepcji reklamy" autorstwa prof. Adama Grzegorczyka, wieloletniego rektora naszej uczelni. Więcej informacji na temat książki, w tym spis treści i jej opis można znaleźć na http://www.pwe.com.pl/marketing/mapy_recepcji_reklamy,p169879646
Seminarium " Reklama detaliczna sieci handlowych"
08.03.2013 - 13:40
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 9 marca 2013 (sobota), godz. 12:30, sala 828na prezentację w ramach projektu badawczego pod kierownictwem mgr Agnieszki Kochaniec pt „Reklama detaliczna sieci handlowych"
Seminarium "Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych "
22.02.2013 - 15:32
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 25 lutego 2013 (poniedziałek), godz. 18:00, sala 816 na wystąpienie dr Janusza Grobickiego na temat "Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych"
Warsztaty nietypowych zainteresowań
21.02.2013 - 14:59
Jeśli myślisz, że jesteś inny, niż większość Twoich rówieśników, sprawdź poniższą listę, być może znajdziesz tam swoją pasję. Poprzez udział w warsztatach pogłębisz tę pasję i poznasz inne osoby, które mają podobne zainteresowania.
Seminarium " Strategie Promocji miasta Warszawy"
13.02.2013 - 11:46
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 18 lutego 2013 (poniedziałek), godz. 18:30, sala 816 na prezentację w ramach projektu badawczego pod kierownictwem dr Sylwii Dudek- Mańkowskiej pt „Strategie Promocji miasta Warszawy"
Seminarium „Instrumenty kreowania lojalności konsumenckiej"
08.02.2013 - 14:51
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 11 lutego 2013 (poniedziałek), godz. 18:30, sala 816 na prezentację w ramach projektu badawczego pod kierownictwem dr Agnieszki Wiśniewskiej pt „Instrumenty kreowania lojalności konsumenckiej”
Seminaria „Motywy kulturowe w reklamie", „Tematy reklamy społecznej"
25.01.2013 - 12:09
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 28 stycznia 2013 (poniedziałek) na prezentacje w ramach projektów badawczych: godz. 16:30, sala 816 prezentacja pt. „Motywy kulturowe w reklamie" pod kierownictwem dr Anny Kozłowskiej godz. 18:00, sala 816 prezentacja pt. „Tematy reklamy społecznej" pod kierownictwem Profesor Jolanty Polakowskiej - Kujawy
Zaproszenie na Seminaria
17.01.2013 - 12:05
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 21 stycznia 2013 (poniedziałek), godz. 18:00, aula XII p. na prezentację pt. „Efekty kształcenia a oczekiwania rynku pracy w branży public relations - empiryczna weryfikacja” w ramach projektu badawczego pod kierownictwem...
Seminarium „Język reklamy społecznej”
10.01.2013 - 09:48
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 14 stycznia 2013 (poniedziałek), godz. 18:00, aula XII p. na prezentację pt. „Język reklamy społecznej” w ramach projektu badawczego pod kierownictwem dr Moniki Kostaszuk – Romanowskiej oraz na wystąpienie prof.dr. hab. Adama Grzegorczyka pt. "Jak działa reklama?"
Seminarium „Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów "
13.12.2012 - 14:20
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają w dniu 17 grudnia 2012 (poniedziałek), godz. 18:00, aula XII p. na prezentację w ramach projektu badawczego pod kierownictwem prof.dr. hab. Adama Grzegorczyka pt „Rola sponsoringu w strategii marketingowej sponsorów”