Seminarium „PR - fakty i mity”
24.06.2015 - 15:25
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 29.06.2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone prezentacji raportu badawczego w ramach projektu „PR - fakty i mity”, realizowanego pod kierownictwem dr Krzysztofa Kubiaka
Zaproszenie na seminarium
19.06.2015 - 12:42
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 22.06.2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone prezentacji raportu badawczego w ramach projektu „Strategiczne znaczenie wpływu konwergencji mediów na budowanie wizerunku instytucji bankowych”, realizowanego pod kierownictwem dr Janusza Grobickiego.
Seminarium „Lojalność konsumentów jako inwestycja”
15.06.2015 - 11:00
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 15.06.2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone prezentacji raportu badawczego w ramach projektu „Lojalność konsumentów jako inwestycja”, realizowanego pod kierownictwem dr Agnieszki Wiśniewskiej.
Konferencja "Reklama. Trendy i Technologie"
18.05.2015 - 10:45
Konferencja ma charakter międzynarodowy, naukowo-branżowy. W części plenarnej (naukowej) wystąpią prelegenci z uniwersytetów z różnych krajów, zajmujący się badaniem i opisem współczesnych zjawisk związanych z reklamą. Prelegenci odniosą się do zarówno do współczesnej ewolucji komunikacji reklamowej, wskazując na ważne aspekty funkcjonalne i zarządcze. W części plenarnej z kolei głos oddany zostanie specjalistom mającym na co dzień do czynienia z rynkiem reklamy...
Pierwsze w Polsce bezplatne studia licencjackie w uczelni niepublicznej
24.04.2015 - 10:24
Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu jako pierwsza polska niepubliczna uczelnia wprowadza system bezpłatnych stacjonarnych studiów I stopnia. System obejmie 50 studentów rozpoczynających studia w roku akademickim 2015/2016...
Zarządzanie Twórcze
26.02.2015 - 12:51
Książka „Zarządzanie Twórcze” jest opracowaniem naukowym z dziedziny naukowej organizacji i zarządzania w ujęciu interdyscyplinarnym. Książka składa się z XI rozdziałów, z których każdy stanowi zwartą tematyczną całość, a zarazem jest wstępem do kontynuowania zagadnień będących przedmiotem rozważań w rozdziałach następnych.
Seminarium „Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych”
06.02.2015 - 14:13
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 9.02.2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone metodyce badawczej w ramach projektu „Wykorzystanie multimediów w kampaniach promocyjnych”, realizowanego pod kierownictwem prof. dr hab. Mirosława Kugiela.
Seminarium „Lojalność konsumentów jako inwestycja”
05.02.2015 - 12:02
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 2.02.2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone metodyce badawczej w ramach projektu „Lojalność konsumentów jako inwestycja”, realizowanego pod kierownictwem dr Agnieszki Wiśniewskiej
Seminarium „PR – fakty i mity”.
05.02.2015 - 12:01
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 26 stycznia 2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone metodyce badawczej w ramach projektu „PR – fakty i mity” - weryfikacja założeń", realizowanego pod kierownictwem dr Krzysztofa Kubiaka
Seminarium "Model Rossitera i Percy’ego - weryfikacja założeń"
19.01.2015 - 11:12
Dyrektorzy Instytutów serdecznie zapraszają 19 stycznia 2015 r. godz. 18:00, aula VIII p. na seminarium naukowe poświęcone metodyce badawczej w ramach projektu "Model Rossitera i Percy’ego - weryfikacja założeń", realizowanego pod kierownictwem prof. dr. hab. Adama Grzegorczyka.
Konferencja "Zarządzanie kapitałem relacyjnym w organizacji"
16.12.2014 - 11:43
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji naukowej pt. Zarządzanie kapitałem relacyjnym w organizacji, która odbędzie się 17 grudnia 2014 roku w siedzibie WSP.
Komunikat
06.11.2014 - 10:57
W związku z doniesieniami medialnymi na temat sprzedaży budynku przy Al. Jerozolimskich 44 uprzejmie informujemy, iż od syndyka masy upadłości Metro-Projekt Sp. z o.o. uzyskaliśmy informację, że działalność naszej uczelni w obecnej siedzibie, przez najbliższe 2 lata, nie jest zagrożona.
Zaprogramuj swoją karierę z Credit Agricole!
17.10.2014 - 10:58
Wiedza teoretyczna wyniesiona ze studiów to podstawowy bagaż, który zabierasz ze sobą wkraczając na ścieżkę kariery zawodowej. Na tej długiej i krętej drodze zbierzesz w praktyce mnóstwo doświadczeń, które ukształtują Cię jako pracownika. Credit Agricole wspiera młodych ludzi na początku ich kariery, oferując możliwość rozwoju w nietypowy sposób – zapraszając do konkursu Career Hacking...
Jak Cię widzą, tak... usłyszą
10.10.2014 - 12:52
Michał Ostoja-Ostaszewski, prowadzący w WSP zajęcia specjalizacyjne z Reklamy dźwiękowej zajmuje się m.in. nagłaśnianiem koncertów muzyki klasycznej. Ponieważ człowiek z konsoletą wśród eleganckiej widowni jest co najmniej nie na miejscu Michał Ostoja-Ostaszewski robi wszystko, by pozbyć się kabli i pisze o tym w październikowym numerze miesięcznika „Estrada i Studio”
Weekend Keatywności
08.09.2014 - 09:13
Serdecznie zapraszamy do udziału w Weekendzie Kreatywności, którego celem jest rozwijanie nietypowych pasji i zainteresowań. Wydarzenie jest kolektywnym przedsięwzięciem wielu osób i instytucji. Udział w poszczególnych formach aktywności jest bezpłatny. Prosimy zwrócić uwagę, że w przypadku poszczególnych aktywności istnieją ograniczenia dotyczące liczby uczestników oraz warunek wcześniejszej rejestracji. Do zobaczenia. Więcej informacji na www.kreujmedia.pl
Wyniki konkursu "Woodstock da Ci studia"
04.09.2014 - 14:01
Spośród wszystkich nadesłanych w konkursie „Woodstock da Ci studia” prac jury pod przewodnictwem Rektora Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie postanowiło rozszerzyć katalog nagród i nagrodami w postaci bezpłatnych studiów uhonorować 2 prace autorstwa Alicji Sępkowskiej (grafika) i Macieja Pawlikowskiego (tekst). Laureatom serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt w sprawie odbioru nagrody. Prace zwycięzców można zobaczyć poniżej
Konkurs „Z Talentem do Gwiazd”
28.07.2014 - 12:20
To kolejny konkurs organizowany przez WSP podczas tegorocznego Przystanku Woodstock. Jesteś zainteresowany show-biznesem i chcesz osiągnąć w nim sukces? To konkurs dla Ciebie. W namiocie Showbiz&Media University na wzgórzu Akademii Sztuk Przepięknych wypełnij kupon i weź udział w cogodzinnym losowaniu książki „Z talentem do gwiazd”, poradnika dla osób, które chcą zrobić karierę w show-biznesie...
„Woodstock da Ci studia!” Konkurs
28.07.2014 - 11:55
Po raz pierwszy w historii dzięki Przystankowi Woodstock możesz wygrać studia w wymarzonej specjalności. To nie jest łatwe zadanie – aby mieć taką szansę, musisz przygotować i do 18 sierpnia 2014 roku przesłać na adres: konkurs@kreujmedia.pl pracę prezentującą Twoje spojrzenie na Przystanek Woodstock. Forma wyrazu jest dowolna, może to być tekst (esej, poemat), zdjęcie, fotoreportaż, film, utwór muzyczny (własny), grafika, collage lub inna forma, jaka przyjdzie Ci do głowy. Szczegóły dotyczące sposobu przesyłania prac na: www.wsp.pl Najlepszą pracę wybierze jury powołane przez rektora Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie...