Wyższa Szkoła Promocji
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Mapa strony

Panel studenta

NaukaZeszyty Naukowe

4/2017 Czynniki kształtowania kapitału społecznego w organizacji

 Redaktor tomu Adam Grzegorczyk


Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISSN 1734-4468
Oprawa: miękka
Rok wyd.: 2017
Miejsce wyd.: Warszawa
Wersja referencyjna: online

 Koncepcja kapitały społecznego (Ewa Szymańska)
Abstrakt do rozdziału

Zarządzanie kapitałem społecznym w organizacji (Karolina Domańska, Adam Grzegorczyk)
Abstrakt do rozdziału

Zaangażowanie pracowników jako czynnik budowania kapitału społecznego organizacji (Karolina Domańska, Adam Grzegorczyk)
Abstrakt do rozdziału
 

pliki do pobrania:


Zaangażowanie pracowników jako czynnik budowania kapitału społecznego organizacji  ( 0.30 Mb )
Koncepcja kapitału społecznego  ( 0.24 Mb )
Zarządzanie kapitałem społecznym w organizacji  ( 0.20 Mb )
Abstrakt Koncepcja kapitału społecznego  ( 0.06 Mb )
Abstrakt Zarządzanie kapitałem społecznym w organizacji  ( 0.06 Mb )
Abstrakt Zaangażowanie pracowników jako czynnik budowania kapitału społecznego organizacji  ( 0.06 Mb )
Czynniki kształtowania kapitału społecznego w organizacji  ( 0.64 Mb )

<< powrót do listy

  • Edukacja
  • Nauka
    • Konferencje
    • Seminaria
    • Publikacje
    • Zeszyty Naukowe
    • Badania
    • Biblioteka
    • Prace Studentów
  • Kultura
  • Biuro karier
  • International
  • WSPackPack

                        

Ścieżki karier zawodowych

 

Nasi patroni http://www.emc-org.pl

Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, XVII piętro, tel. (22) 656 65 03/ 656 65 01. Uczelnia wpisana do rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych prowadzonego przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod numerem 200
  • Home
  • Aktualności
  • Rekrutacja
  • Linki
  • Kontakt
  • English version
  • Mapa strony

OceanStudio.pl

© 2010 Wyższa Szkoła Promocji