- Referat wprowadzaj±cy - dr Miros³aw Pêczak
|
- Konsumpcja jako cel i warto¶æ w cywilizacji konsumpcyjnej. Wp³yw kultury na zachowania konsumenckie m³odzie¿y - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa
|
- Styl ¿ycia m³odzie¿y w cywilizacji konsumpcyjnej - mgr Anna Kulpa
|
- Udzia³ w kulturze jako przejaw zachowañ konsumenckich m³odzie¿y - dr hab. Adam Grzegorczyk
|
- Obce wp³ywy na zachowania konsumenckie m³odzie¿y polskiej - mgr Bartosz Loba Edukacja m³odego konsumenta - mgr Miros³awa ¯urawska
|
- Postawy studentów wobec pracy a ich zachowania konsumenckie w ¶wietle badañ empirycznych - mgr Beata Malinowska Przerwa - lunch, napoje
|
- Postawy studentów studiów dziennych wobec luksusu - dr Tomasz Sikora oraz Izabela Nowak
|
- Rola mediów skierowanych do m³odzie¿y w kreowaniu postaw konsumpcyjnych - dr Jaros³aw Gdañski
|
- G³ówne postulaty kszta³towania przekazu reklamowego adresowanego do m³odzie¿y - dr Anna Koz³owska
|
- Internet jako ¶rodowisko kreowania m³odzie¿owych zachowañ konsumenckich - mgr Agnieszka Wi¶niewska
|
- Punkt sprzeda¿y jako miejsce kszta³towania potrzeb konsumenckich w¶ród m³odzie¿y - mgr Agnieszka Kochaniec
|
- Spektakle konsumpcji w kulturze masowej jako wzory zachowañ konsumenckich dla m³odzie¿y - mgr Monika Kostaszuk-Romanowska
|