- "Internet a konkurencyjno¶æ przedsiêbiorstw" - Monika Wañtuchowicz
|
- "Istota konkurencji w Internecie" - Mariusz G³owacki
|
- "Cechy udanego przedsiêwziêcia e-biznesowego" - Tymoteusz Doligalski
|
- "Strona www jako instrument konkurowania przedsiêbiorstw" - Konrad Paduch
|
- "Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie" - Adam Krajewski
|
- "Internet jako narzêdzie badañ marketingowych" - Anna Socik-Specht
|
- "Logistyka i dystrybucja w Internecie" - Agnieszka Wi¶niewska
|
- "Prawne aspekty dzia³alno¶ci handlowej w Internecie" - Dominika Popiel
|
- "Przestêpczo¶æ w Internecie" - Pawe³ Czerpak
|
- "Sieciowo¶æ organizacji przedsiêbiorstw w dobie Internetu" - Anna Kulpa
|
- "Internet w procesie komunikacji przedsiêbiorstwa z rynkiem" - Anna Koz³owska
|
- "Tradycyjne media w Internecie" - Bartosz Loba
|
- "Internet jako p³aszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej" - Katarzyna Liczmañska
|
pliki do pobrania:
Internet a konkurencyjno¶æ przedsiêbiorstw ( 0.44 Mb )
Istota konkurencji w Internecie ( 0.43 Mb )
Strona www jako instrument konkurowania przedsiêbiorstw ( 1.78 Mb )
Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie ( 1.16 Mb )
Internet jako narzêdzie badañ marketingowych ( 0.24 Mb )
Logistyka i dystrybucja w Internecie ( 0.35 Mb )
Prawne aspekty dzia³alno¶ci handlowej w Internecie ( 0.35 Mb )
Sieciowo¶æ organizacji przedsiêbiorstw w dobie Internetu ( 0.33 Mb )
Internet w procesie komunikacji przedsiêbiorstwa z rynkiem ( 0.36 Mb )
Tradycyjne media w Internecie ( 1.29 Mb )
Internet jako p³aszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej ( 12.87 Mb )
<< powrót do listy