NaukaKonferencje
  • "Internet a konkurencyjno¶æ przedsiêbiorstw" - Monika Wañtuchowicz
  • "Istota konkurencji w Internecie" - Mariusz G³owacki
  • "Cechy udanego przedsiêwziêcia e-biznesowego" - Tymoteusz Doligalski
  • "Strona www jako instrument konkurowania przedsiêbiorstw" - Konrad Paduch
  • "Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie" - Adam Krajewski
  • "Internet jako narzêdzie badañ marketingowych" - Anna Socik-Specht
  • "Logistyka i dystrybucja w Internecie" - Agnieszka Wi¶niewska
  • "Prawne aspekty dzia³alno¶ci handlowej w Internecie" - Dominika Popiel
  • "Przestêpczo¶æ w Internecie" - Pawe³ Czerpak
  • "Sieciowo¶æ organizacji przedsiêbiorstw w dobie Internetu" - Anna Kulpa
  • "Internet w procesie komunikacji przedsiêbiorstwa z rynkiem" - Anna Koz³owska
  • "Tradycyjne media w Internecie" - Bartosz Loba
  • "Internet jako p³aszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej" - Katarzyna Liczmañska

pliki do pobrania:


Internet a konkurencyjno¶æ przedsiêbiorstw  ( 0.44 Mb )
Istota konkurencji w Internecie  ( 0.43 Mb )
Strona www jako instrument konkurowania przedsiêbiorstw  ( 1.78 Mb )
Reklama internetowa, czyli zarabianie na ekranie  ( 1.16 Mb )
Internet jako narzêdzie badañ marketingowych  ( 0.24 Mb )
Logistyka i dystrybucja w Internecie  ( 0.35 Mb )
Prawne aspekty dzia³alno¶ci handlowej w Internecie  ( 0.35 Mb )
Sieciowo¶æ organizacji przedsiêbiorstw w dobie Internetu  ( 0.33 Mb )
Internet w procesie komunikacji przedsiêbiorstwa z rynkiem  ( 0.36 Mb )
Tradycyjne media w Internecie  ( 1.29 Mb )
Internet jako p³aszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej  ( 12.87 Mb )

<< powrót do listy