NaukaKonferencje
  • "Otwarcie konferencji" - dr hab. Jolanta Polakowska-Kujawa (dyrektor Instytutu Public Relations Wy¿szej Szko³y Promocji w Warszawie)
  • "Wska¼niki pomiaru skuteczno¶ci i efektywno¶ci wydarzeñ promocyjnej" - dr Marek Datko
  • "Podstawowe problemy organizacji wydarzeñ promocyjnych w Polsce" - Joanna Bastrzyk
  • "Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji to¿samo¶ci przedsiêbiorstwa" - Dagmara Lustyk
  • "Zasady organizacji wydarzeñ promocyjnych" - Kamila Myszczyszyn
  • "Cele i zadania organizacji wydarzeñ pracowniczych" - Adam Kundzicz
  • "Zarz±dzanie procesami komunikacyjnymi przez Event Marketing" - Justyna Chlechowicz
  • "Event Marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych (podsumowanie badania)" - dr hab. Adam Grzegorczyk (rektor Wy¿szej Szko³y Promocji w Warszawie, kierownik badania)

pliki do pobrania:


Wska¼niki pomiaru skuteczno¶ci i efektywno¶ci wydarzeñ promocyjnych  ( 0.24 Mb )
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji to¿samo¶ci przedsiêbiorstwa  ( 0.51 Mb )
Zasady organizacji wydarzeñ promocyjnych  ( 0.12 Mb )
Cele i zadania organizacji wydarzeñ pracowniczych  ( 1.33 Mb )
Zarz±dzanie procesami komunikacyjnymi przez Event Marketing  ( 1.04 Mb )
Event Marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych (podsumowanie badania)  ( 2.03 Mb )

<< powrót do listy