- Powitanie uczestników konferencji - prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Rektor Wy¿szej Szko³y Promocji w Warszawie
|
- „Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pog³êbiania rynkowej orientacji podmiotów gospodaruj±cych" - prof. dr hab. Andrzej Szromnik, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
|
- „Miasto jako produkt” - dr Wojciech Jarczewski, Instytut Rozwoju Miast
|
- „System to¿samo¶ci miasta” - dr Agnieszka Smalec, Uniwersytet Szczeciñski
|
- „Koncepcja wizerunku miasta” - dr Sylwia Dudek-Mañkowska, Uniwersytet Warszawski
|
- „Sposoby pomiaru wizerunku miasta” - dr Ewa Gliñska, Politechnika Bia³ostocka, mgr Anna Kowalewska, Pentor Research International, Politechnika Bia³ostocka
|
- Case studies. Prezentacje strategii wizerunkowych wybranych miast
|
- „Kreatorzy wizerunku miasta” - dr in¿. Maciej Bia³ecki, Stowarzyszenie Obywatele dla Warszawy, Obywatelskie Centrum Monitoringu
|
- „Rola pozytywnych i negatywnych skojarzeñ w kreowaniu wizerunku miasta” - dr Monika Kostaszuk-Romanowska, Wy¿sza Szko³a Promocji
|
- „Kampanie reklamowe w kszta³towaniu wizerunku miasta” - dr Agnieszka Wi¶niewska, Wy¿sza Szko³a Promocji
|
- „Public Relations w s³u¿bie samorz±dów” - mgr Arleta Ciarczyñska, Uniwersytet Wroc³awski
|
- „Spo³eczna odpowiedzialno¶æ biznesu w kreowaniu wizerunku miasta” - mgr Dagmara Lustyk, Wy¿sza Szko³a Promocji
|
pliki do pobrania:
Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pog³êbiania rynkowej orientacji podmiotów gospodaruj±cych ( 0.13 Mb )
Miasto jako produkt ( 2.99 Mb )
Koncepcja wizerunku miasta ( 0.54 Mb )
Kreatorzy wizerunku miasta ( 1.95 Mb )
Kampanie reklamowe w kszta³towaniu wizerunku miasta ( 5.63 Mb )
Public Relations w s³u¿bie samorz±dów ( 0.92 Mb )
Strategia promocji Parczewa ( 0.78 Mb )
Narzêdzia promocji miejscowo¶ci na przyk³adzie miasta Suwa³ki ( 0.32 Mb )
<< powrót do listy