NaukaKonferencje
  • Powitanie uczestników konferencji - prof. dr hab. Adam Grzegorczyk, Rektor Wy¿szej Szko³y Promocji w Warszawie
  • „Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pog³êbiania rynkowej orientacji podmiotów gospodaruj±cych" - prof. dr hab. Andrzej Szromnik, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • „Miasto jako produkt” - dr Wojciech Jarczewski, Instytut Rozwoju Miast
  • „System to¿samo¶ci miasta” - dr Agnieszka Smalec, Uniwersytet Szczeciñski
  • „Koncepcja wizerunku miasta” - dr Sylwia Dudek-Mañkowska, Uniwersytet Warszawski
  • „Sposoby pomiaru wizerunku miasta” - dr Ewa Gliñska, Politechnika Bia³ostocka, mgr Anna Kowalewska, Pentor Research International, Politechnika Bia³ostocka
  • Case studies. Prezentacje strategii wizerunkowych wybranych miast
  • „Kreatorzy wizerunku miasta” - dr in¿. Maciej Bia³ecki, Stowarzyszenie Obywatele dla Warszawy, Obywatelskie Centrum Monitoringu
  • „Rola pozytywnych i negatywnych skojarzeñ w kreowaniu wizerunku miasta” - dr Monika Kostaszuk-Romanowska, Wy¿sza Szko³a Promocji
  • „Kampanie reklamowe w kszta³towaniu wizerunku miasta” - dr Agnieszka Wi¶niewska, Wy¿sza Szko³a Promocji
  • „Public Relations w s³u¿bie samorz±dów” - mgr Arleta Ciarczyñska, Uniwersytet Wroc³awski
  • „Spo³eczna odpowiedzialno¶æ biznesu w kreowaniu wizerunku miasta” - mgr Dagmara Lustyk, Wy¿sza Szko³a Promocji

 

pliki do pobrania:


Marketing terytorialny jako efekt poszerzania i pog³êbiania rynkowej orientacji podmiotów gospodaruj±cych  ( 0.13 Mb )
Miasto jako produkt   ( 2.99 Mb )
Koncepcja wizerunku miasta  ( 0.54 Mb )
Kreatorzy wizerunku miasta  ( 1.95 Mb )
Kampanie reklamowe w kszta³towaniu wizerunku miasta  ( 5.63 Mb )
Public Relations w s³u¿bie samorz±dów  ( 0.92 Mb )
Strategia promocji Parczewa  ( 0.78 Mb )
Narzêdzia promocji miejscowo¶ci na przyk³adzie miasta Suwa³ki  ( 0.32 Mb )

<< powrót do listy