NaukaKonferencje
Wyst±pienia:
- prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk - Struktura kapita³u intelektualnego
- dr Katarzyna Liczmañska - Budowanie relacji marki z klientami w mediach spo³eczno¶ciowych
- dr Agnieszka Wi¶niewska - Programy lojalno¶ciowe w budowaniu kapita³u klienta
- dr Anna Koz³owska – Reklama w budowaniu relacji z klientem
- prof. nadzw. dr hab. in¿. Jerzy Zawisza - Instytucje pañstwa i ich relacje w kszta³towaniu bezpieczeñstwa RP
- mgr Marcin Chrz±¶cik – Znaczenie wizerunku miasta w kszta³towaniu relacji z otoczeniem
Rada Programowa Konferencji:
Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk - przewodnicz±cy
Prof. nadzw. dr hab. in¿. Jerzy Zawisza
Prof. nadzw. dr hab. Edward Markowski
Prof. nadzw. dr hab. Wies³aw Harasim
Prof. dr hab. Wojciech Werpachowski
Dr Katarzyna Liczmañska
Dr Agnieszka Wi¶niewska
Dr Anna Koz³owska
Dr Krzysztof Kubiak
Mgr Marcin Chrz±¶cik
Komitet Organizacyjny:
dr Agnieszka Wi¶niewska – zagadnienia merytoryczne
mgr Patrycja Topolska – zagadnienia organizacyjne
mgr Jaros³aw Siwek – zagadnienia techniczne
Patroni: | |
![]() |
![]() |