NaukaKonferencje

Wyst±pienia:

  • prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk - Struktura kapita³u intelektualnego
  • dr Katarzyna Liczmañska - Budowanie relacji marki z  klientami w mediach spo³eczno¶ciowych
  • dr Agnieszka Wi¶niewska  - Programy lojalno¶ciowe w budowaniu kapita³u klienta
  • dr Anna Koz³owska – Reklama w budowaniu relacji z klientem
  • prof. nadzw. dr hab. in¿.  Jerzy Zawisza - Instytucje pañstwa i ich relacje w kszta³towaniu bezpieczeñstwa RP
  • mgr Marcin Chrz±¶cik – Znaczenie wizerunku miasta w kszta³towaniu relacji z otoczeniem

 
Rada Programowa Konferencji:
Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk - przewodnicz±cy
Prof. nadzw. dr hab. in¿.  Jerzy Zawisza
Prof. nadzw. dr hab. Edward Markowski
Prof. nadzw. dr hab. Wies³aw Harasim
Prof. dr hab. Wojciech Werpachowski
Dr Katarzyna Liczmañska
Dr Agnieszka Wi¶niewska
Dr Anna Koz³owska
Dr Krzysztof Kubiak
Mgr Marcin Chrz±¶cik

Komitet Organizacyjny:
dr Agnieszka Wi¶niewska – zagadnienia merytoryczne
mgr Patrycja Topolska – zagadnienia organizacyjne
mgr Jaros³aw Siwek – zagadnienia techniczne
 

Patroni:  

 

<< powrót do listy