Wprowadzenie - prof. AF i WSP, dr hab. Adam Grzegorczyk, Wy¿sza Szko³a Promocji realizuj±ca studia podyplomowe "Organizacja Wydarzeñ i Sponsoringu”
Oferta profesjonalnej obs³ugi SKKP dla Ambasadorów Kongresów - Anna Jêdrocha, prezes SKKP
Sesja I: Trendy w zakresie innowacji w przemy¶le spotkañ Prowadzenie sesji: S³awomir Wróblewski
- Poszukiwanie innowacyjno¶ci dla wspó³czesnych spotkañ –Maarten Vanneste, Meeting Design Institute.
- Wzrost znaczenia ROI dla Zleceniodawców Eventów – dr Elling Hamso, Event ROI Institute
- Nowe technologie niezbêdne dla nowoczesnego kongresu – Aziz Keftouna, Miko³aj Wróblewski - BSC SA.
- Odpowiedzialno¶æ za spo³eczno¶æ lokaln± jako czynnik przewagi konkurencyjnej w bran¿y spotkañ – prof. dr Magdalena Kachniewska, Szko³a G³ówna Handlowa
Sesja II: Co z badañ naukowych wynika dla praktyków bran¿y spotkañ? Prowadzenie sesji: dr Janusz Majewski
- Przyci±ganie turystów biznesowych jako przysz³ych odwiedzaj±cych dla przyjemno¶ci jako element relacji miêdzy rozwojem turystyki biznesowej i turystyki czasu wolnego w obszarach recepcji turystycznej - prof. dr Micha³ ¯em³a, Górno¶l±ska Wy¿sza Szko³a Handlowa
- Znaczenie sieci lokalnych przemys³u spotkañ dla dzielenia siê wiedz± – dr Grzegorz Leszczyñski, dr Marek Zieliñski, dr Piotr Zmy¶lony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Wykorzystanie wiedzointensywych us³ug biznesowych przez bran¿ê spotkañ w Krakowie - wyniki badañ - dr Krzysztof Borodako, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Ekonomiczne skutki spotkañ konferencyjnych – dr Krzysztof Cie¶likowski, Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
- Przygotowanie kadry do obs³ugi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce – Dr Anna Kalinowska-¯ele¼nik, Uniwersytet Gdañski / Dr Marta Sidorkiewicz, Uniwersytet Szczeciñski
Sesja III: Dlaczego wci±¿ zbyt ma³o korzystamy z technologii dla konferencji? Prowadzenie sesji: Anna Jêdrocha
- Rozszerzona rzeczywisto¶æ i inne nowo¶ci dla skutecznego marketingu eventowego – Kuba Pêdziwiatr, Lemon&Orange
- Gdyby¶my tylko mogli zaoszczêdziæ czas i koszty. Pierwsza w Polsce porównywarka ofert obiektów konferencyjno-eventowych – Witold Janczynski, Jacek Stasikowski, meeting.pl
- Narzêdzia internetowe w procesie rejestracji i obs³ugi uczestników konferencji – Tomasz Nowak, Syskonf.pl
- Marketing Automation - nowy poziom marketingu w bran¿y konferencyjno-kongresowej - Renata Gerlach, SALESmanago
- Paradygmat kongresów nowej generacji i technologie pomiaru ich znaczenia – S³awomir Wróblewski, Meeting Industry Institute
Panel: Wspó³praca Zleceniodawców, Profesjonalnych Organizatorów i instytucji publicznych warunkiem sukcesu kongresów
Anna Jêdrocha – Symposium Cracoviense, Krystyna Go³±bek – Business Service Galop, dr Krzysztof Celuch – Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.
Prowadzenie: dr Janusz Majewski i S³awomir Wróblewski
Organizatorzy:
Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce"
Targi Kielce S.A.
Grono Targowe Izba Gospodarcza
Wy¿sza Szko³a Promocji
http://innowacje2014.syskonf.pl/