Biuro karier¦cie¿ki karier zawodowych

Absolwentka 2011 – Specjalno¶æ: Zarz±dzanie Zasobami Ludzkimi oraz Public Relations



W jakiej firmie pracujesz i na jakim stanowisku?
Pracujê jednocze¶nie w kilku organizacjach komercyjnych i spo³ecznych:
•    dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w firmie PRO PLUS Sp. z o.o. (producent rozwi±zañ technologicznych w medycynie)
•    specjalista ds. social media w Bartoszyckim O¶rodku Sportu i Rekreacji
•    cz³onek zarz±du w Stowarzyszeniu rozwoju i aktywno¶ci m³odzie¿y CZAS NA NAS –
•    wiceprezes w Bartoszyckim Stowarzyszeniu na rzecz Honorowego Krwiodawstwa, Dawstwa Szpiku Kostnego i Dawców Organów RUBIN

Jak wygl±da Twój dzieñ pracy?
Dzieñ zaczynam od przegl±dania skrzynki mailowej i ustalania priorytetów. Istotnym elementem jest planowanie, które u³atwia mi porz±dek dnia pracy. Nastêpnie wspólne poranne spotkanie teamu PRO PLUS w celu omówienia kluczowych zagadnieñ na najbli¿sze dni. Najwa¿niejsz±, podstawow± rzecz± w zarz±dzaniu czasem jest ustalenie celu. Wa¿na jest odpowied¼ na pytania:
Co chcemy osi±gn±æ? Dlaczego chcemy to osi±gn±æ? Jak to osi±gn±æ?

Czy to Twoja  pierwsza praca? Gdzie wcze¶niej pracowa³a¶?
Oczywi¶cie ¿e nie  Pracujê ju¿ od ponad 4,5 roku realizuj±c zagadnienia z zakresu marketingu i public relations. Do¶wiadczenie pozyska³am na szerokim gruncie: w sektorze publicznym, prywatnym i pozarz±dowym - w bran¿ach: medycyna, technologie, sport i inwestycje.

W jaki sposób i w jakim stopniu studia przygotowa³y Ciê do wykonywanego zawodu?
Bardzo du¿o zawdziêczam WSP! Podstawowy atut: ¿yciowe i praktyczne podej¶cie do studiowania, a nie uczenie siê i klepanie teorii na pamiêæ – du¿o przyk³adów z „¿ycia” od ludzi „z bran¿y”. To bardzo istotna kwestia! WSP uczy konkretnego wykorzystania narzêdzi i mechanizmów kieruj±cych danym rynkiem. Warto¶ciowe praktyki, zamiast tzw. „parzenia kawy” np. wspó³organizacja eventów ró¿nego rodzaju: m.in. Festiwal Reklamy Z£OTE OR£Y, Regaty ¦rodowisk Artystycznych, Dni Mazowsza - Regionalny Festiwal, Akcje na Pow±zkach itp. Bêd±c w WSP mia³am tak¿e okazjê sprawdziæ siê w strukturach samorz±du studentów WSP, w organizacji skupiaj±cej samorz±dy Warszawskie -  Porozumienie Uczelni Warszawskich oraz byæ delegatem Wy¿szej Szko³y Promocji w obradach Parlamentu Studentów Rzeczpospolitej Polskiej – to tak¿e ogromna dawka do¶wiadczeñ!

Jakie kompetencje s± niezbêdne do wykonywania pracy na obecnym stanowisku?
Ogromna elastyczno¶æ i dostosowywanie narzêdzi komunikacyjnych do dynamicznie zmieniaj±cego siê rynku i grup docelowych. Umiejêtno¶æ i odwaga wychodzenia skrajnie poza szablony i standardy – du¿a dawka kreatywno¶ci i fantazji   Istotn± kompetencj± jest tak¿e wysoki poziom komunikacji – zarówno tzw. lekkie pióro, ale tak¿e umiejêtno¶æ wyst±pieñ publicznych m.in. telewizyjnych, radiowych a co za tym idzie umiejêtno¶æ pozyskania zainteresowania medialnego danym eventem, produktem czy us³ug±.  Reasumuj±c: umiejêtno¶æ kreowania i zarz±dzania mark±, projektowanie komunikacji, doradztwo kierownicze w zakresie realizowanych strategii i budowy spójnych dzia³añ i polityki medialnej oraz rzecznictwo prasowe.

Jak to jest byæ swoim w³asnym szefem?
To czysta przyjemno¶æ tym bardziej, i¿ zarz±d firmy darzy mnie zaufaniem i mam w pe³ni woln± rêkê co do decyzji i dzia³añ, które realizujê. To ogromny komfort i furtka dla wyobra¼ni. To tak¿e znacznie zwiêksza poziom motywacji oraz zaanga¿owania. Ze wzglêdu na bran¿ê, która jednocze¶nie dopiero raczkuje a z drugiej strony jest niesamowicie dynamiczna technologicznie, ¶wiadomo¶æ kreowania danego rynku, tak¿e daje ogromny synergiczny efekt.

Co doradzi³aby¶ studentom pragn±cym realizowaæ swoje cele zawodowe?
Byæ kim¶? Byæ sob±! Realizowaæ marzenia - robiæ to co siê kocha, nie trac±c przy tym swego indywidualnego charakteru! Aby nie „chodziæ do pracy” a po prostu siê realizowaæ i czerpaæ z tego przyjemno¶æ

Najwiêkszy sukces?
Sukces, pojêcie wzglêdne. Prywatnie to na pewno satysfakcjê sprawi³o mi, ¿e po zaledwie 3 latach dzia³añ w swoim rodzinnym mie¶cie – w Bartoszycach, zosta³am nominowana do tytu³u KOBIETA NIEZWYK£A i w¶ród tak znamienitego grona otrzyma³am III miejsce. Natomiast naukowy sukces - dziêki Rektorowi WSP - naukowa publikacja „Zarz±dzanie Fundraisingiem”.

Jakie s± Twoje plany na przysz³o¶æ?
Planuje zrobiæ doktorat, promowaæ Bartoszyce jako wspania³e miejsce do tzw. zielonego relaksu i sp³ywów kajakowych (www.bartoszyce.pl) oraz zwiêkszyæ ¶wiadomo¶æ spo³eczn± o mo¿liwo¶ciach jakie daje wspó³czesna medycyna dziêki takim wynalazcom jak team PRO PLUS (www.pro-plus.pl). Prywatnie marzy mi siê liczna i szczê¶liwa rodzinka
 

<< powrót do listy